VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met de Arteon, Passat, Passat CC & Phaeton.
door Kampers
Goedenavond,

Ik ben sinds een paar weken in het bezit van een Passat 1.5tsi uit 2020. De auto is geimporteerd uit Denemarken en heb hem in NL gekocht. Alles helemaal prima maar nu kan ik geen hoofdgebruiker worden. Heb al allerlei dingen geprobeerd en uiteindelijk door de VW helpdesk naar een dealer in de buurt gestuurd. Daar ben ik geweest en vertelden ze me, zonder naar de auto te hebben gekeken, dat het hoogstwaarschijnlijk de “Deense” module is en dat ze er rustig een Nederlandse module in willen zetten maar dat dat ten eerste een redelijk bedrag gaat kosten en ten tweede zou ik zelf een abbonement af moeten sluiten van €75,- per jaar om gebruik te kunnen maken van de We Connect app maar dat dat eigenlijk geen meerwaarde voor me heeft aangezien ik geen hybride of electrische auto heb. Het enige wat ik met de app zou kunnen is de auto laten toeteren op afstand en kijken of de auto op slot zit.

Is dit een verhaal waar of is het de moeite waard om het toch nog verder te gaan onderzoeken? Als dit verhaal waar is ga ik er natuurlijk geen geld aan spenderen.

Alvast bedankt
Heb beide sleutels gewoon bij de auto gekregen. Ik ben wel “gewoon” gebruiker geworden. Iedere keer als ik de auto start komt er in beeld te staan dat de auto geen “heefdgebruiker” heeft met een knopje “hoofgebruiker worden” maar als ik daarop druk verdwijnt de melding gewoon. Ook als ik bij setup op de knop “hoofdgebruiker worden” klik gebeurd er niets.
Golf 5 1.4 FSI Distributieriem gebroken

Foutje

Olie in inlaat 1.2tsi

Hallo beste lezers, Vanmiddag mijn auto vanwege fo[…]

DSG problemen Golf 8 etsi 1.0

Hi allemaal, Sinds januari dit jaar hebben wij ee[…]

Hallo . Ik zag laatst toen ik terugkwam uit Polen[…]

Ik ontstop dit jaarlijks met een (Nylon) trekvee[…]

Coderen Golf 8 MQB-evo

Wil voor eerst de door mij gemonteerde trekhaak in[…]

Geluid onder het rijden

Sorry, maar ik kan het natuurlijk niet anders ver[…]