VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door BartGOL
#2212121
Hallo Forumleden, Michizzel,

Ik vond net dit topic over onze Gol :D. Ik had het vandaag nog met m'n broertje over jou vento en dat je waarschijnlijk wel ergens zou melden dat je me heb gezien!

Ik zal me vanavond wat uitgebreider introduceren!

Bedankt trouwens Jaco voor het plaatsen van de foto's. De auto heeft inmiddels 18.2 kentekenplaten (ook op papier).

mvg,
Bart van den Berg
#2213543
We wachten je topic af man! :tu: Helaas ligt de vento nu in de kreukels door de buurman en zal deze ook op korte termijn niet meer in mijn bezit zijn (gelukkig al wel een andere vento gekocht ;))
door BartGOL
#2220004
Sorry voor het niet plaatsen van een introductie. Ik zal na het weekend wat plaatsen. Mochten jullie morgen ook aanwezig zijn :D .... wij ook! :tu:

Afbeelding

Afbeelding

@Michizzel: Dat is balen man! Super dat je weer een vento kan rijden. Ik ben momenteel in de markt voor een Vento TDI met iets meer dan 2 ton op het blokje. Lastig om te vinden! :SCRATCH: :D
#2220847
Ben er wel geweest maar heb je niet echt zien staan, was ook niet veel buiten te vinden opzich maarja ;) Mocht je hulp nodig hebben kan ik altijd rondvragen voor een vento. Ken wel wat mensen, just name price and other things you want to have it.
Gebruikersavatar
door RenX
#2300090
Is idd wel iets apparts die Gol. heeft van de voorkant af idd het neusje van de oude modellen A3's, hoewel ik er ook het neusje van een Opel Astra F uit kon halen. Al bevind ik mezelf dan wel op glad ijs nu.
Tiguan dashboard lampjes

ik heb nu alle scenarios gelezen en ik ben het abs[…]

Uiteraard vaathje ook vernieuwen. Er zitten ook no[…]

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]