VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Diefstal en vernielingen aan VW's
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door addyVW
#2251184
hoe staat het hier eigenlijk mee ?
Gebruikersavatar
door Vladi
#2252991
Maar als je de Golf nu aflost in Duitsland, word hij dan niet vrijgegeven?
Gebruikersavatar
door GTI-BOY
#2253779
het is niet om je de moed in de schoenen te praten heb meer van dit soort gevallen gezien , ken iemand met een zo goed als nieuwe a6 die zijn kenteken eerst in moest leveren 2 dagen nadat hij de auto bij een dealer had gekocht met papieren alles erbij heeft uit elkaar gesloopt en in onderdelen verkocht omdat zijn advocaat zeker wist dat als de auto in beslag genomen zou worden hij hem niet weer kreeg ! en omdat ze het kenteken toch al in genomen hadden !

maar zal voor je duimen dat je jou wagen weer krijgt :tu:
door sjonwa
#2253895
GTI-BOY schreef:het is niet om je de moed in de schoenen te praten heb meer van dit soort gevallen gezien , ken iemand met een zo goed als nieuwe a6 die zijn kenteken eerst in moest leveren 2 dagen nadat hij de auto bij een dealer had gekocht met papieren alles erbij heeft uit elkaar gesloopt en in onderdelen verkocht omdat zijn advocaat zeker wist dat als de auto in beslag genomen zou worden hij hem niet weer kreeg ! en omdat ze het kenteken toch al in genomen hadden !

maar zal voor je duimen dat je jou wagen weer krijgt :tu:
volgens mij ben je hiermee nog verder van huis?
door sjonwa
#2254409
GTI-BOY schreef:niet als je zegt dat ie gestolen is ;)
:ZZZ:
haha,

soms is het beter om dingen voorjezelf te houden :mrgreen: :tu:
Gebruikersavatar
door leroy2490
#2255146
sjonwa schreef:
GTI-BOY schreef:niet als je zegt dat ie gestolen is ;)
:ZZZ:
haha,

soms is het beter om dingen voorjezelf te houden :mrgreen: :tu:


haha zo kan het natuurlijk ook :LOL: maar deze golf staat toch nog steeds bij de politie ??
Gebruikersavatar
door lucifer
#2258071
ja hoe staat het er mee man?

wel heb ik iets leuks in het verschiet liggen tegen diefstal, een collega van me heefd een chip late onwikkelen ( zit nu al patent op) maar deze chip is straks te traceren via een app en kost 2 euro per maand met een minimale duur van anderhalf jaar.

het is ontwikkeld om de fietsen diefstal tegen te gaan, maar voor ons natuurlijk ook een prima oplossing , hier over later meer in een eigen topic
Gebruikersavatar
door Relbelg
#2339626
Auto staat nog steeds bij politie, het is inmiddels geen strafzaak maar een civiele zaak geworden.

Andere advocaat genomen die gaat nu justitie dwingen zich niet met civiel zaken te bemoeiend dan krijg ik de Golf 5 onder beheer terug en zat ik zelf al te denken eventueel een schade 5 te komen en alles over te zetten, maar ja eerst zien dat ze terug komt
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Uiteraard vaathje ook vernieuwen. Er zitten ook no[…]

Tiguan dashboard lampjes

elk woord mee eens

Golf 5 aircoprobleem

Het bleek toch de compressor zelf te zijn. Zelf n[…]

Zal ik eens laten doen

Knipperende alarmlichten

Update: Het blijkt een defecte alarmhoorn te zijn.

Regelapparatuur

wat bedoel je met regelapparatuur? Als je zelf zak[…]

Trekhaak EOS

Bedankt. Ben nog zoekende. Heb de bestelling die […]

Bedankt. Heb inmiddels de radio vervangen door een[…]