VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2087453
Vandaag de put in mn deur laten maken en ik moet zeggen, een verbluffend resultaat!
Prijs viel ook goedkoper uit dan vooraf geschat was, dus helemaal ideaal!

Before:

Afbeelding

After:

Afbeelding

SchadeNet Venlo, dikke :tu:
Gebruikersavatar
door JelmerK
#2126636
Deukje is echt netjes gerestyld! :E
#2129578
Thanks man! :tu:

Vandaag eindelijk even rollingshotjes gefixt en samen met een mede Skoda rijder fotos gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

en nog wat met Koen samen

Afbeelding

Afbeelding

Mooi dagje, lekker met matties buiten zijn en ideaal weer om wat te schieten :tu:
#2133154
Gisteravond even van Polobas US modules geleend/getest.
Is een setje kabels met verloop stekkers wat je tussen je originele kabelboom en de koplamp plaatst.

(voor de niet kenners, US lights houdt in dat je knipperlichten aan de voorkant, dus niet achter of aan de zijkant, zowel bij stadslicht als dimlicht mee branden. Echter maar op een percentage van de maximale stroom waardoor ze zachtjes mee branden en bij het richting aangeven gaan ze feller branden).

Afbeelding

weer eens wat anders
#2140769
Gisteren een nieuwe update geplaatst/laten plaatsen (wordt tijd dat ik van die brace af kom).

Een Whiteline Flatout rear sway bar, die het ondersturen van de auto behoorlijk verminderd.

Het gaat om de zilveren buis;

Afbeelding

Zojuist even wat gooi en smijt werk verricht om te zien wat de stabistang toevoegd :mrgreen:
Heerlijk die lege industrieterreinen in het weekend!
Met 90 door een mooie S bocht waar je normaal met 60 al de nagels in je stuur hebt staan deed mij geloven dat de stang toch wel daadwerkelijk wat toevoegd. :tu:
Niet dat ik iedere dag als een idioot door de bebouwde kom etc ga (ik kijk immers geen goede tijden slechte tijden), maar in geval van calamiteiten kun je goed het gas erop houden en veilig uitwijken. (plotselinge file, puin op de weg, weggebruikers die gewoon zonder kijken kaperiolen uit halen etc.

thanks to PoloBas en Kevin20v :tu:
door ibibi
#2142056
Heb jij geen last van een aanschavende motorbeschermplaat onder de auto?

Mijn fabia heb ik sinds zaterdag op hoogte (laagte) geschroefd en kan geen klinkerweg meer over zonder geschraap. :oops:

En hoe rijdt die schroefset van jou, Vmaxx toch?
Heb er een TA setje onder maar daar is niet mee te rijden op deze hoogte* , rete hard en je stuiterd van de weg af. :SCRATCH:

* 5mm schroefdraad over en geen hulpveer :E :mrgreen:

Hierbij mijn Fabiatje

Afbeelding
#2142103
ibibi schreef:Heb jij geen last van een aanschavende motorbeschermplaat onder de auto?

Mijn fabia heb ik sinds zaterdag op hoogte (laagte) geschroefd en kan geen klinkerweg meer over zonder geschraap. :oops:

En hoe rijdt die schroefset van jou, Vmaxx toch?
Heb er een TA setje onder maar daar is niet mee te rijden op deze hoogte* , rete hard en je stuiterd van de weg af. :SCRATCH:

* 5mm schroefdraad over en geen hulpveer :E :mrgreen:

Hierbij mijn Fabiatje

Afbeelding
mijn motorbeschermplaat schaaft heel soms, maar niet als ik rechtuit over de weg rijdt.

mijn vmaxx schroefset bevalt prima want kwa stugheid is hij maar iets stugger dan de originele setup.
toch heb ik hem op zn laagst staan (1 winding over ).

waarom plaats je niet gewoon de hulpveer terug? Ben je van het probleem af.
en dan is je auto gelijk weer apk waardig.
Laatst gewijzigd door DarkprojectX op 03 jun 2012 22:09, 1 keer totaal gewijzigd.
door ibibi
#2142127
Misschien slechtere wegen hier dan, als ik die foto zo zie van je heb je ook zo'n kleine 5 cm eronder en kan geen kant op zonder te schrapen :mrgreen:

Hulpveer is niet aanwezig, schroefset "gekregen" van een bekende, maar de veer zit er strak tussen dus geen apk afkeur.
Maar zou die dan zoveel beter gaan veren/rijden met hulpveer?

En jij had vmaxx extreme? (mag ik vragen wat die gekost heeft?) :oops:
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52

geen idee, de afbeeldingen doen het niet.

Hoi allen! Mijn T5 start zonder problemen als i[…]

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]