VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marcobora
#1392161
het is nu niet het spannendste onderwerp waar je het over kan hebben, maar in mij bora zat de gevarendriehoek(de originele) toen ik hem kocht er niet meer in.

niks aan de hand, die bestel ik wel "ff"....

is niet meer leverbaar volgens de vw-dealer... :SCRATCH:

zal je zeggen, leg er toch gewoon een andere in van de halfords ofzo..., maar ik ben weer zo'n "zeikerd" die het origineel wil hebben. 8)

ff googlen dan maar...alles kan je vinden behalve die !#$@# driehoek!

enige wat ik heb kunnen vinden is dit: klikkerdeklik

en die kan je alleen bestellen in duitsland en dan afhalen bij een duitse dealer. (wat ik zo begrijp..)

dus mijn vraag: heeft iemand een idee waar ik een originele gevarendriehoek voor een bora '03 kan kopen/bestellen?
alvast bedankt!
Gebruikersavatar
door hawkeye
#1392283
Jammer dat de vorige eigenaar de auto niet compleet heeft gelaten, hetzlefde had ik met het instructieboekje, dit hoort bij de auto te zijn en te blijven, ik hoop dat je slaagt voor een originele driehoek, of je zou de vorige eigenaar eens kunnen uithoren, succes!
Gebruikersavatar
door mark_almelo
#1392434
gewoon een sloop. Pak een beetje grote sloop en geheid dat je voor een tientje een gevarendriehoek hebt
Gebruikersavatar
door Karakan40
#1403686
Sloop en anders marktplaats?

Trowuens bij een golf 5 gti, zit er wel zo;n standard gevarendriehoek erin of niet?
Bij mijn passat 3BG zat hij netjes in de achterklep. Bij mijn golf 5 zie ik het niet?
Heb momenteel gewoon 1 van halfords erin gelegd (in de net onder hoedenplank).

iemand die het wel weet?
Gebruikersavatar
door marcobora
#1574062
Karakan40 schreef:mijn passat 3BG
als ik opgelet had, had ik dus op 26 mei al een gevarendriehoek kunnen hebben... :SCRATCH:

met dank aan vw dealer hoogeboom, die er achter kwam dat de gevarendriehoek uit de passat dezelfde was als in de bora. :tu:

beetje jammer dat er dus geen gevarendriehoek bekend is voor de bora in het onderdelensysteem van vw.

als iemand, zeer onwaarschijnlijk, nog een gevaren driehoek zoekt voor een vw bora, 4B5860251E is het onderdelennr.

alle dealers in de buurt gehad, tig slopers gebeld, maar mijn Bora is weer compleet! :mrgreen:
door black-vw
#2003775
Hey... Fijn dat je dit topic gestart bent,Ik liep al te zoeken op google:"gevarendriehoek bora"en kwam zodoende hier terecht,met hetzelfde probleem ;)

Die van mij was ook al verdwenen bij aankoop..
Dus thnx,nou weet ik welk onderdeel nr ik moet bestellen! :tu:

Jij dacht onwaarschijnlijk,maak komt vaker voor haha.. :mrgreen:

greetz!,..J
Gebruikersavatar
door patrickmk3
#2810439
ebay kun je er zo 8 kopen.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.