VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1393419
hoi ik heb heb der een andere motor blok in gezet en zo en een de draadboom van die blok in me auto gezet en toen heb tie gewoon goed gelopen en toen hoorde ik dat me benzinepomp onder de auto raar geluid maakte en toe ging die niet meer aan dus heb der bezine der weer in gegooit en geprobeert te starten en deedt tie niet dus heb der een andere benzinepomp onder gezet en nu als ik hem wil staten gaat tie aan geslaat gelijk weer uit en had hem wel naar garage gebracht en die zei dat tie wel benzine krijgt en dat tie vonkt en dat tie wel op tijd staat maar hij wist het ook niet wat het was dus ik heb ook een andere computer op gezet maar dat is het ook niet dus ik weet nou niet wat het nou is blok heeft gewoon gelopen en het is eigenlijk begonen toen die benzinepomp gek ging doen ik hoop dat iemand me ken helpen want ik kom der niet meer uit en weet nou niet wat ik moet gaan doen en waar ik nou moet gaan kijken

mvg patrick
#2580604
Mijn pf motor loopt een tijdje en slaat dan plots af. Ik hoor wel de benzinepomp doorlopen maar ook niet constant. Nu heb ik wel bij de zekeringkast lopen rommelen en wat massas verandert op het blok maar lijkt me sterk dat het daar vandaan komt. Iemand iedeen?

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.