VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1526229
denneke schreef:ja ik ook woon in oud gastel golf 2 belastingvrij hahahaha 1900 tdi 66 kw golf 3 moter :tu: :tu: :tu:
Danny!

Nu pas gezien, jij ook hier joh!

Ik rijd meestal rond met een blauw/paarse golf G60 en als het heel heel heel goed weer is, een inari zilveren 79-er type 1.
Dit vooral tussen Roosendaal en Etten of Oudenbosch (sta meestal rond half 1 bij de tamoil in Etten voor broodjes....)
#1529612
Ikzelf en mijn vrouwtje zijn te stpotten in omgeven Bergen op zoom , halsteren , eiland tholen...

Polo 6n , paars blauw , 15" wielen , led achterlichten , embleemloze grill , Novus dtm uitlaat , binnenkort waarschijnlijk ok omlaag.

en de ander VW is een Passat 3b 1.9tdi , projector koplampen met xenon , embleemloze grill , en staat nu al op 15" staal met winterbanden.
door tijnoo
#1529956
ik zie regelamtig een golf 3 rijden, rood ventofront zwarte velgen imperials en helemaal ondergestickerd..

zie hem bijna iedere morgen op het heekmanplein in den bosch.. iemand van hier???
#1530890
Galaxis schreef:Ikzelf en mijn vrouwtje zijn te stpotten in omgeven Bergen op zoom , halsteren , eiland tholen...

Polo 6n , paars blauw , 15" wielen , led achterlichten , embleemloze grill , Novus dtm uitlaat , binnenkort waarschijnlijk ok omlaag.

en de ander VW is een Passat 3b 1.9tdi , projector koplampen met xenon , embleemloze grill , en staat nu al op 15" staal met winterbanden.
Jan willem jij ook hier haha
#1531223
desmond , knoepert :D

Je moet niet zo hard wegrijden bij sabic... ze staan daar regelmatig te laseren.... :D
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10

Dank je wel mari, sorry daarvoor had inderdaad gek[…]

Druk op de rempedaal

Dan wordt het tijd dat ze eens met VCDS aan de gan[…]

@vwbasm sorry voor de late reactie, was nog niet[…]

Software update ID 4

heeft niets met je update te maken maar met je sch[…]

Zal ik maandag eens laten doen

Goedendag mensen, Mijn naam is jeroen en kom uit E[…]

Tiguan dashboard lampjes

beste heer, dank dat u zo snel en uitgebreid kon[…]

Ik volg even. Ik heb ook een ADZ motor en bij mij […]