VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Volkswagen
door larss18
Oke, ik heb net ff op internet gezocht over die tdi, gti enzo en ik ben wat wijzer geworden. Tdi, en cdi is dus met diesel dus dat wil ik niet.. Gti is gewoon bezine toch? En is de golf 3 1.9 gti een beetje een goede, krachtige auto?
door gerald99
larss18 schreef:Oke, ik heb net ff op internet gezocht over die tdi, gti enzo en ik ben wat wijzer geworden. Tdi, en cdi is dus met diesel dus dat wil ik niet.. Gti is gewoon bezine toch? En is de golf 3 1.9 gti een beetje een goede, krachtige auto?
Je heb alleen 2.0 gti van golf3
en dan heb je nog 8v en 16v
8v is 115 pk
16v is 150 pk
je heb ook nog het topmodel en dat is een vr6 174PK
door larss18
en hoe duur is de 8v en 16v ongeveer 2e hands?:P want een auto met 150pk klinkt wel zeer aantrekkelijk! want ik neem ook aan dat dee vr6 nogal duur is?
door Bun
larss18 schreef:en hoe duur is de 8v en 16v ongeveer 2e hands?:P want een auto met 150pk klinkt wel zeer aantrekkelijk! want ik neem ook aan dat dee vr6 nogal duur is?
marktplaats / autotrack / autotrader ;)
door gerald99
Ligt er maar net aan wt je wilt je hebt 16v al voor 1000 euro maar dan koop je er wel een met problemen!
Als je egt een goed 16v wil hebben dan moet je iig boven de 2000 euro gaan zoeken!
Hetzelfde geld eigg voor 8v en voor een vr6 al helemaal natuurlijk. Als je gewoon op mplaats enzo zoekt dan kom je al een hele hoop leuke dingetjes tegen!
door larss18
oke oke ik zit nu ff op autotrader te kijken! maar hier zie ik een 1.8 gti is dat dan gelogen ofzo? want er werd net gezegd dat je ze alleen in 2.0 heb
door larss18
aha dus dat moet je niet kopen omdat ze alleen al in de titel van de ad liegen xD slecht:p
maar dus je heb ze echt alleen 2.0? van golf 3 dan. en is er heel veel verschil met bijv een 1.8 en 2.0 gti?

en er is er ook geen 1 met turbo toch?
door larss18
aha oke, automaat wil ik zowiezo niet!

maar is er veel verschil tussen de 2.0 gti en 1.8? neem aan van wel:P en de 2.0 gti 16v bijvoorbeeld, zuipt die nou veel en heb je veel slijtage?

sorry btw als ik noob vragen stel xD ben echt een complete leek met autos! en probeer gewoon wat wijzer te worden.
door gerald99
2.0 8v is wel een stuk sneller dan de 1.8 scheelt 40pk;)
de 16v zuipt idd behoorlijk maar dat ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe je zelf rijd en hoe er voorheen mee gereden is.
hoe oud ben je eigg want een gti 16v kan je bijna niet verzekeren op je eigen naam als je nog in de risico groep zit. hetzelfde geld voor een vr6.
Zwarte interieur delen

Inderdaad sorry daarvoor dacht dat ik hier een nie[…]

Volkswagen data sticker

Bij mij zit de sticker in het serviceboekje en zit[…]

Hallo ik wil de remvloeistof verversen van mijn G[…]

Navigatie tussen de tellers

Bedankt voor je antwoord! Ja dit heb ik al geprob[…]

Ok, dan beschadigd die trekveer de klepjes dus nie[…]

Ik heb een Volkswagen Sportsvan gekocht en volgens[…]

Probleem met noodoproepfunctie

Het werkt weer (garage geeft op dat sos module h[…]

Wat Mari zegt, een volledige voertuigscan met bv V[…]