VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
Zo net terug van een ritje naar Laren om een setje winterbanden en velgen te halen voor het beest!

Het is een setje 19" inch V10 velgen geworden met steek maat 5x120 :mrgreen:

Afbeelding

Kan ik vrijdag met gerust hart richting winterberg en heb ik tijd om de huidige velgen eens lekker op te knappen..
Zojuist weer terug van een weekje 'wintersporten' uit Oostenrijk, heb zelfs dagen gehad van 18/19 graden en zon :mrgreen:

Was een groot huis wat we hadden (waren met zijn 15'en) en een garage onder het huis :tu:

Lekker in DL (door)rijden..... het R5'je haalde zelfs 210 op de teller 8) :tu:

Fijne reisauto met genoeg bagageruimte :mrgreen:
Bijlagen:
DSC02450.JPG
DSC02450.JPG (824.07 KiB) 10869 keer bekeken
DSC02449.JPG
DSC02449.JPG (805.27 KiB) 10869 keer bekeken
DSC02448.JPG
DSC02448.JPG (801.68 KiB) 10869 keer bekeken
Is geen Q7 maar een Q5... wel een mooie bak maar ik zou mijn Touaregje er niet voor willen inruilen!
Ik vind de ruimte van een Q5 erg tegenvallen... qua achterbank en de achterbak is helemaal klein :E

Zo inmiddels heb ik van de week de winterbanden weer verruild voor de zomer velgen!
is dat een Q5?? is dacht werkelijk een Q7. Een Q5 heeft niet veel over achterin inderdaad maar een Q7 destemeer... Helemaal mee eens dat je je touareg niet voor een q5 inruilt..

maar een Q7 of een Touareg? welke wordt het dan?
.... als ik echt moet kiezen dan wordt het een Q7 met een 4.2TDI ... ben eerlijk gezegd al een beetje aan het rond kijken maar ze worden weinig aangeboden, krijg deze zomer ook onze kleintje en een andere caravan (tandemasser) en dan gaat het geld snel weg :GRR: maar een Q7 met een tandemasser zigeunerwagen misstaat niet :mrgreen: :mrgreen:

maar de touareg die doet het best... ben erg tevreden! Zag vrijdag nog een nieuwe touareg (model) met een V8 tdi :mrgreen: is ook interessant, heb altijd VW gereden en zeer tevreden over de prijs/qualiteit, als ik bij de audi garage kom dan..... :SCRATCH: duur?!
helemaal waar. daarom komt mijn audi ook uit duitsland. Helemaal vol naar mijn smaak (2e hands) en dan met invoer een stuk goedkoper. Tja.. ik kijk ook wel eerst op de bankrekening voordat ik iets aanschaf :roll:
Zo maar weer eens een update van hoe en wat... auto heeft tot nu toe nog geen enkele elktrische storing gehad, en de R5's staan bekend dat ze dit wel hebben.

We (ik en mijn vrouw) hebben wel een ander probleem maar dat wordt op nieuw verholpen en dat is het welbekende verstuiver kwaal. De schade was dusver doorgeslagen in de kop dat het noodzakelijk was/is om er een nieuwe cilinderkop te plaatsen, dit wordt op dit moment gedaan en ik hoop morgen de auto weer terug te krijgen. De km-stand staat op dit moment 174.xxx km.

Auto rijdt verder top en we zijn er nog errug tevreden over... de volgende wordt wss weer een Touareg.

Ik ben nu aan het kijken of ik iets kan vinden qua goede beeld materiaal hoe de nieuwe led dectane's achterlichten staan... iemand toevallig??
TouaregR5 schreef:Zo maar weer eens een update van hoe en wat... auto heeft tot nu toe nog geen enkele elktrische storing gehad, en de R5's staan bekend dat ze dit wel hebben.

We (ik en mijn vrouw) hebben wel een ander probleem maar dat wordt op nieuw verholpen en dat is het welbekende verstuiver kwaal. De schade was dusver doorgeslagen in de kop dat het noodzakelijk was/is om er een nieuwe cilinderkop te plaatsen, dit wordt op dit moment gedaan en ik hoop morgen de auto weer terug te krijgen. De km-stand staat op dit moment 174.xxx km.

Auto rijdt verder top en we zijn er nog errug tevreden over... de volgende wordt wss weer een Touareg.

Ik ben nu aan het kijken of ik iets kan vinden qua goede beeld materiaal hoe de nieuwe led dectane's achterlichten staan... iemand toevallig??
Weet niet of je het al gevonden hebt, maar :
https://www.dectane.de/TAILLIGHTS/Taill ... 03ae7e471a
Mooie touareg :tu:

kan de r5 maar een top halen van 210 :SCRATCH:
dat dat ze wel harder liepen maar ok.

wij hebben namelijk 2 modellen touareg gehad.
we hadden een tourareg 2004 V10 TDI 250.000 gelopen toen turbo's kapot + de bak
toen ingeruilt voor een
touareg v6 TDI uit 2006
de mooie King kong.
hij loopt nu rond de 200.000 te kijken maar nog 0,0 porblemen mee gehad.
wij sleuren er een Adria 730 up of ut idk. lengte totaal van de caravan is 9,25m mooie tennemaster :tu:
Morgen een dag vrij en laat dan even 2 nieuwe xenon lampen monteren... Is het lichtbeeld 100% voor als ik over 3 weekjes weer richting oostenrijk ga :mrgreen:
De echte top :SCRATCH: geen idee... heb nooit de echte top door getrapt.. voor de snelheid gebruik ik wel de 911 8) De T is een gezinswagen die alles moet kunnen sleuren en meenemen. Sinds een paar weken geleden een hondenkennel achterin... voor mijn duitse herder :mrgreen:
Zal morgen eens een foto maken en plaatsen.
TouaregR5 schreef:Morgen een dag vrij en laat dan even 2 nieuwe xenon lampen monteren... Is het lichtbeeld 100% voor als ik over 3 weekjes weer richting oostenrijk ga :mrgreen:
De echte top :SCRATCH: geen idee... heb nooit de echte top door getrapt.. voor de snelheid gebruik ik wel de 911 8) De T is een gezinswagen die alles moet kunnen sleuren en meenemen. Sinds een paar weken geleden een hondenkennel achterin... voor mijn duitse herder :mrgreen:
Zal morgen eens een foto maken en plaatsen.
Zal ook wel eens foto's maken van mijn vader's touaregje ;)
Deurgreep buitenkant

Beste allemaal Kan iemand ons helpen Hoe demontee[…]

Geen idee of dit nog wel een actuele fout is: 0176[…]

Problemen met panoramisch dak

Heb al meer klachten over het panoramische dak g[…]

Kleuren

Oke,nou bedankt voor je tijd en goede info ,denk d[…]

Mail naar Pon met de klachten en een mail naar j[…]

Goedemiddag Heeft iemand een tekening of een uitl[…]

Aankoopadvies Tiguan 2.0 tsi 2010

Bedankt voor je reactie. Enige ervaringen met 1.4 […]

Ik heb dit item eerder gepost, maar krijg geen rea[…]