VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Offtopic maar wel auto gerelateerd
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2728343
vwjeroen76 schreef:ik zag hier iets voorbij komen over mk3 verwijderde achterruitenwisser en het gat afdoppen?
ja ik weet wat afdoppen is ... maar to the point
wie weet de diameter van dat gat?
dan kan ik hier op me werk kijken naar een dop wat ik er8n kan drukken
scheelt kosten namelijk
alvast bedankt!
Even van een sloop golf 3 het rubber van de motorkap verstelling pakken. Deze draai je er zo in en is het eventueel ook mogelijk de ruitenwisser ooit terug te zetten :tu:
#2728612
beetje, klein beetje wd40 tussen distributieriem-draai-onderdelen gespoten.... beetje,
zo weinig dat het geen kwaad kan, hoop ik..

zodat het piepende geluid ophield

het piepte bij de onderste, dacht ik, de onderste rol
het dichtstbij de rechterkoplamp

ik denk de dynamo-rol, kweet niet zeker,
1.4 16V AHW
#2732597
larsjeee schreef:Hill Hold control aangezet (met vagcom) en een set passklare rubbermatten gekregen, en meteen geplaatst, (voor en achter met klik systeem)

Afbeelding

Afbeelding
Snap ook niet wie dit ooit zou uitzetten :D Vind het reuze handig.

  • Even 2 vraagjes, waar had jij je zwarte logo's vandaan (past allemaal redelijk goed tot goed?)
  • Had jij de bochtenverlichting via de mistlampen niet uitgezet, of van plan, is dat gelukt? Mijn auto accepteert de wijziging namelijk niet. Evenals CH/LH op mistlampen wil hij maar niet onthouden.
#2740379
vandaag alle draagarm rubbers van mijn Lupo GTI vervangen voor powerflex en de beide draagarmen kaal gemaakt en opnieuw in de coating gezet
de achteras rubbers moeten nog, maar moet volgende week eerst de koppeling en vliegwiel vervangen van mijn broer zijn Leon Cupra
#2741263
Vandaag niks aan mijn auto gedaan, maar wel weer begonnen met mijn andere passie --> Detailing !

Een collega heeft zijn Audi A3 2.0 TDI te koop staan, en wilde die van te voren nog een keer behandeld hebben voor de verkoop.

Dus vrijdag avond en gisteren de hele dag bezig geweest met zijn Audi, hieronder wat fotootjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Hij staat dus te koop, een 2.0 TDI S-Line met ca 175.000 km op de klok. Mocht iemand interesse hebben kan ik de verkoper wel hierover informeren.
  • 1
  • 339
  • 340
  • 341
  • 342
  • 343

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]

Bougies Polo 1.4 GTI (6R)

Even een vraagje, vandaag de bougies vervangen (wa[…]

Er is een vast bedrag dat volkswagen vergoed in NL[…]

Ben nu toch aan het heroverwegen wat ik met de ove[…]

Polo 2016 start niet

Waarmee is de auto uitgelezen? Veel tools zijn nie[…]

Probleem bleek uiteindelijk een kapotte EGR klep. […]

Ik had stoeprandschade en kon mijn velg laten hers[…]

Mijn T roc vanuit Italië is ook offline naar 2 jaa[…]