- 08 aug 2011 13:52
Roger16v schreef:Mooi gesproken, veel mensen denken ja koop een Gti of een R32 plat wielen en klaar, maar ondertussen wel tig dzd euri lichter als de mannen die met mindere motoren rijden, respect voor alle werken die erin zitten, maar het geld wat je dan overhoudt is ook wel wat voor te doen eh6n-driver schreef:@ Jordy, Ja klopt, was laatst op de Azeven meeting in Drachten... had me ingeschreven voor show&shine, staat de jury voor mn auto (ik zat erachter) en ik hoorde de dame van het stel rustig zeggen tegen haar mede juryleden "Waarom doet hij mij, hij heb toch niks aan z'n auto gedaan? "Maarja een 1.4 koop je ook voor een stuk minder! En een Gti/R32 zijn al een stuk duurder en daar zitten meestal al wel de mooiere bumpers onder en interieur is meestal al af dus dan is zonde om een gti grill te vervangen voor een gt grill zeg maar. Dus wielen en air dan is meestal een gti/r32 al af en de kleine details kiest men altijd zelf!
Dan snap je het dus niet helemaal als je dat roept
Maar jou punt snap ik inderdaad goed, is me ook wel opgevallen op meetings dat de voorkeur toch snel uitgaat naar "snelle" modellen dan de 1.4tjes die vreselijk dik zijn opgebouwd... maja, het blijven mensen he...
Maar uiteindelijk verbouw of modificeer ik mijn auto's niet voor wat anderen er van vinden (al is het altijd leuk om complimenten over je auto te ontvangen) maar dat doe ik puur voor mezelf
Maarja doe het altijd voor je zelf en niet voor een ander!
Maar weer ontopic voor nice picca's