Effe een thread van 4 jaar geleden uit de sloot halen... Mag wel he?
Anyways, heb een golf v5 highline gekocht, motor opgeblazen en gedeeltelijk gedemonteerd. Accu zat er nog wel in, dus kon hem op het contact zetten, alleen dus niet starten oid.
Mijn stoelverwarming wou ik dan ook even testen, alle twee de stoelen op stand 5 gezet, tijdje zo gelaten, maar helemaal niks. Geen van beide. Met mijn stomme kop gedacht "het" doet het niet, en ben de accu en de hele zooi gaan demonteren...
Alleen nu vraag ik mijzelf toch wel ernstig af of het de kabelboom is, of dat alle twee de matten "toevallig" kapot zijn. En weerstand is dus niet meer via de orignele bekabeling te meten, zit niks meer origneels aan
Weet alleen niet of de stoelen al zouden verwarmen bij auto op gewoon contact, zonder lopende motor... Oh, en hij zat vol met foutmeldingen natuurlijk, als dit verschil maakt?
Iemand enig idee hoe ik er nu - alsnog - achter kan komen welke van de twee kapot is? (matjes of kabelboom/schakelaars?) Heb namelijk iemand die de kabelboom wilt kopen, wil hem niet voor niks naar mij toe laten rijden! Kabelboom loshalen, op 12v aansluiten, en meten of er stroom op de polen staat? En als dit werkt; hoeveel zou ik ongeveer per mat-aansluiting moeten/kunnen meten?
Thanks!