VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Jacobus
#1569276
sorry ik heb al 3 auto,s en 2 bedrijfswaggels dus 5 ik sla over :tu:

je moet gewoon een goed baasje tegen het lijf lopen ( of mailen :LOL: )

je raakt zo,n redelijke unieke vr echt wel kwijt man
#2581283
Effe een thread van 4 jaar geleden uit de sloot halen... Mag wel he? :oops:

Anyways, heb een golf v5 highline gekocht, motor opgeblazen en gedeeltelijk gedemonteerd. Accu zat er nog wel in, dus kon hem op het contact zetten, alleen dus niet starten oid.

Mijn stoelverwarming wou ik dan ook even testen, alle twee de stoelen op stand 5 gezet, tijdje zo gelaten, maar helemaal niks. Geen van beide. Met mijn stomme kop gedacht "het" doet het niet, en ben de accu en de hele zooi gaan demonteren...
Alleen nu vraag ik mijzelf toch wel ernstig af of het de kabelboom is, of dat alle twee de matten "toevallig" kapot zijn. En weerstand is dus niet meer via de orignele bekabeling te meten, zit niks meer origneels aan :lol:
Weet alleen niet of de stoelen al zouden verwarmen bij auto op gewoon contact, zonder lopende motor... Oh, en hij zat vol met foutmeldingen natuurlijk, als dit verschil maakt?

Iemand enig idee hoe ik er nu - alsnog - achter kan komen welke van de twee kapot is? (matjes of kabelboom/schakelaars?) Heb namelijk iemand die de kabelboom wilt kopen, wil hem niet voor niks naar mij toe laten rijden! Kabelboom loshalen, op 12v aansluiten, en meten of er stroom op de polen staat? En als dit werkt; hoeveel zou ik ongeveer per mat-aansluiting moeten/kunnen meten?

Thanks!
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk