VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1578498
Weer opnieuw voorstellen lijkt me wel zo netjes.
Na jaren niet in Volkswagens te hebben gereden na de Golf 4 nu weer terug.

Vorig weekend een zwarte Golf 6 1.4 TSI 160 pk Highline opgehaald uit 2012
Met kettingrevisie en DSG-7 revisie.

Goed voor jaren rijplezier hoop ik ;)
#2822635
Mooie zwarte golf, nog grote plannen? Fijne motor en bak overigens, nu misschien nog een aangepaste dsg software als die er al niet in zit. Heb ik zelf ook laten doen, de koppeling zit er nu inmiddels weer 46dkm in en is nog in prima staat volgens de meetwaarde blokken.
Gebruikersavatar
door antimute
#2825269
Eindelijk mn oude liefde weer terug met een nieuwer model.
Ooit eens een Type II 1.8 16V uit '89 gehad. En nu de Golf verkocht en deze fraaie Type III gekocht.

2.0 TSI DSG Highline.

Geen enkele 2de handse is perfect. Deze moet even uitgelijnd worden en een bijgeluid wat weg is als ik de Clima uitzet.
Iemand een idee wat dat kan zijn?
Bijlagen:
image0.jpeg
image0.jpeg (399.83 KiB) 640 keer bekeken
#2825291
Kijk aan, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop! Wat is de reden dat ie uitgelijnd moet worden? Vaak denk ik dat er iets los is geweest of gerepareerd. Ook kan het zo zijn dat er recent een stoeprandje mee is getikt. Bijgeluidje in je clima kan een blaadje/takje zijn die via je parafaan in de aanjagermotor is terecht gekomen. Is het snelheidsafhankelijk? Hoe sneller het blaast hoe hoger de toon?
Gebruikersavatar
door antimute
#2825295
Geen idee wat de reden is maar het stuur staat niet recht. En inderdaad, het geluid is snelheidsafhankelijk.
#2825297
Trekt de auto naar de kant als je in een rechte lijn rijdt en het stuur los laat? Zo niet is het stuur misschien verkeerd gemonteerd. Maar sowieso altijd goed om de auto te laten uitlijnen, weet je zeker dat het goed zit. Wat de clima betreft zou ik de aanjagermotor demonteren en de boel reinigen. Dit zit als het goed is onder het dash onder het dashboardkastje.

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Goedenavond, Ik heb sinds kort een GTD van 2016 g[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]

Golf IV 3 piepjes

Ga ik proberen! Bedankt.

Klopt bekleding was toch ingesneden zag ik nu.