VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene topics over Porsche problemen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door gti003
#1611063
het gaat over een porsche boxster 986, het lampje branden van de remblokken. Dus bij deze vervang ik de remblokken vooraan plus de sensors die op de remblokken zitten vooraan en achteraan. Maar telksen ik start ga het lichtje terug branden :? iemand hier ervaring mee ?


grtz mike
Gebruikersavatar
door wittekat
#1611517
gti003 schreef:het gaat over een porsche boxster 986, het lampje branden van de remblokken. Dus bij deze vervang ik de remblokken vooraan plus de sensors die op de remblokken zitten vooraan en achteraan. Maar telksen ik start ga het lichtje terug branden :? iemand hier ervaring mee ?


grtz mike
zijn die aan de achterkant niet versleten :SCRATCH:
door jannemanO
#1913421
Hahaha, nou ik heb nog wel een verhaal over een boer met een Porsche!
Mijn baas ging naar zijn vakantieadres in Berlijn, met z'n nieuwe Porsche, nou prima, hij helemaal blij! Rijdt hij naar Zwitserland, beltie me de dag erna op!

Hij zei ' Hee Jan, k het een probleem'! Er blijft een lampje branden als ik uitgestapt ben! nouja, in ieder geval deed het lampje het, maar het was een rood knipperend lampje, GEEEN IDEE hadie.
Vroeg aan hem, joh heb je hem op slot gezet snachts?! want er zijn een hoop gangs de laatste tijd die op zoek zijn naar Porsches, BMW, Audi etc. JA ja, tuurlijk staatie op slot...

Toen ik hem vertelde dat het heeel misschien het lampje van zijn alarmsysteem zou zijn, zei die, ' ohhh god', wat een paardelul he! Ongekend! maar goed, dan mag je dus spreken van iemand die er helemaal niets van snapt, en die dus zijn auto niet waardig is! Zonde... Heb hem het advies gegeven voortaan met de trein de gaan, Porsche thuislaten, zorg ik wel voor;)
Gebruikersavatar
door Antera
#1913727
staat het remvloeistof nivo op de juiste hoogte anders kan ook het lampje gaan branden
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]