VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2055943
Zo stap 1 is een aangeschaft:
Afbeelding

Vandaag ook de RS even spoilerloos gemaakt en spiegelloos. Beide stonden vorig jaar al op het lijstje om opnieuw gespoten te worden en nu werd het tijd om aan de slag te gaan:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2057523
Testfitted de FMIC. Als eerste zien hoe deze te bevestigen maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Om dan toch maar eens te kijken of alles een beetje wilde passen waar ik niet vanuit ging zijn een paar kleine issues, maar valt de pasvorm allerzinds mee. Ook het stuk waar ik bang voor was was het stuk naar de inlaat toe wat normaal gezien bij een FMIC achter de koplamp langs moet en dit bij mij niet gaat vanwege xenonkoplampen. Deze kit is dusdanig dat deze aansluit op de bestaande Oem flex stuk wat mooi is weg gebogen.

Nu nog even een alu lasser zien te vinden die voor mij even wat kleine aanpassingen moet gaan doen aangezien ik zelf niet echt alu kan lassen :mad: en daar ook niet de spullen voor heb

Afbeelding

Afbeelding

Hangt nog scheef omdat ik nog geen beugels heb gemaakt :thumbs:

Afbeelding

Afbeelding
#2061020
Zo vandaag spiegels en spoiler weer terug gehaald netjes gespoten. En geen kleurverschil toppie gewoon. Nu zitten ze dikker in de lak dan OEM :mrgreen: Handig als je de spuiter kent

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zaterdag spotrepair voor de laatste deukjes in de deur
#2124849
Vandaag heel erg crea geweest en het Vrs Logo eens groot gemaakt en uitgesneden uit karton:

Afbeelding[/UR

daarna aan een kant van de Intercooler geplakt en gespoten:

[url=http://img526.imageshack.us/i/p1010635eo.jpg/]Afbeelding


Afbeelding

Weet nog niet welke kant het mooiste word. Uni Alu of met het logo maar voordeel van 2 kanten is je kan kiezen :mrgreen: :mrgreen:
#2128183
Vandaag maar lekker aan de hobby met dit goede weer lag de FMIC me al aan te staren. :mrgreen:

Dus na een dagje klussen en nagenoeg alles zonder slag of stoot kwam het resultaat langzaam tot stand en mag wel zeggen ben zeer tevreden. Ziet er lekker strak uit alleen nog zwarte klemmen zien te vinden die er niet zijn vrees ik. Met rijden is het ook merkbaar en de temp is en paar graden koeler. Dus de eerst stap is gezet.

Alleen nog even een stukje slang bestellen en vervangen en kijken of er nog aanloop problemen zijn :thumb:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2166148
Zo vandaag de velgen terug en gemonteerd en eindelijk zijn ze wit. Helaas wel een kleine tegenvaller maar nu niet van de velgen meer van een Afgebroken voorveer. :shock:

Afbeelding

resultaat van de velgen:

Afbeelding

Afbeelding
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Dan vraag ik me of de dynamo in orde is. Je hebt h[…]

Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]