VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Poets- en wasbehandelingen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2570287
Welke kneus heeft zich daarop uitgeleefd dan met een spuitbusje? :shock:
#2570392
Haha lang verhaal, is ook niet bij mijn maatje gebeurd, maar bij de vorige eigenaar. Maatje heeft de auto voor een mooi prijsje overgenomen omdat er en schade opzat en aardig wat vervangen moest worden. Hij ziet er weer aardig strak uit, rechter zijscherm vervangen en wat deukje en lokaal wat spuitwerk door schade, koppeling, distributie etc alles is al gedaan.

Was wel een leuk klusje om te doen, toch een dag of 4 mee bezig geweest :D
#2573064
Laat ik ook eens iets posten dan. Laatste een S5 gedaan, alleen een Wash & Wax, dus niet eens gepolijst.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2573448
Neen. Velgen in eerste instantie gewassen, vervolgens behandeld met Valet Pro zuurvrije velgenreiniger i.c.m. een kwast en vervolgens nogmaals met IronX i.c.m. een kwast.
Lakwerk goed gewassen, gedroogd, vervolgens verzegeld met Wolfgang Fuzion en als laatste om eventuele resten te verwijderen afgenomen met Megs last touch. En uiteraard de banden gereinigd en gevoed met een tiregel en de uitlaatpijpjes gepolijst met metal polish.

Ook nog de ruiten gereinigd met glas reiniger en het interieur gestofzuigd. Dan zijn de 4 uur die voor deze behandeling staan om! ;)
#2573525
Jeroentje01 schreef:Afbeelding

Wat een simpele schuimborstel bij de texaco al niet teweeg brengen kan :tu:
Dan ben ik benieuwd naar een foto met schijnwerper erop, dan zie je pas echt wat die borstel teweeg heeft gebracht.

Voor de rest niet slecht bedoelt, maar zo borstel laat een berg swirls en krassen achter. Voor de meeste mensen niet gelijk te zien, maar een detailer wel. Zou zonde zijn van zo mooie RS4 :tu:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
OEM webshops

Hallo allemaal, Welke NL of Duitse websites bevel[…]

Tiguan dashboard lampjes

ik kan hier n hele verhaal gaan schrijven maar als[…]

... ken ik niet, zal een universele tool zijn... l[…]

Dat is niet de originele ledstrip. Ledstrip is ook[…]

Goedemiddag mede-forumleden, Hierbij wil ik meze[…]

Klopt. Brandstoffilter vervangen is een eitje. Ik […]

Helix subwoofer Golf 8 variant

Ik heb zelf zo systeem laten inbouwen. Alle boxen […]

Inbouw ACC. Of cruise control

Klopt acc is niet mogelijk bij auto’s tot week 48.[…]