VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door smeyers
hey,

Ben nieuw op het Forum en een Belg ;) maar dit is volgens google een zeer goed forum,
daarmee dat ik het hier post.

Ik heb een golf 6 maar had graag LED-achterlichten opgehad.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of zelf al in de wagen gestoken?
Zoja, heb je dan storingen of problemen als je ze vervangt?
Wat is de prijs?

alvast bedankt
Smeyers
door ChrisGojira
Welkom op het forum ;)

Gaat het om originele Golf 6 achterlichten of wil je gaan voor imitatie, gaat het om R-line achterlichten of normale vorm?

Golf 6 is nog niet heel bekend hier op het forum, qua techniek wel, maar qua onderdelen niet zo omdat er nog niet veel forumleden zijn die erin rijden ;).
door smeyers
QrisS schreef:Welkom op het forum ;)

Gaat het om originele Golf 6 achterlichten of wil je gaan voor imitatie, gaat het om R-line achterlichten of normale vorm?

Golf 6 is nog niet heel bekend hier op het forum, qua techniek wel, maar qua onderdelen niet zo omdat er nog niet veel forumleden zijn die erin rijden ;).
ja zou de echte willen e,
denk dat het de R-line versie is dat ik zou willen
Afbeelding

Tenzij de imitatie even goed is natuurlijk, maar dat betwijfel ik :)
door hawkeye
Die zijn mooi, maar af fabriek neem ik aan, dan is de rest van de elektronica er ook op aangepast, meestal als men dit soort verlichting achteraf inbouwd, krijgt men problemen, o.a. storingsmeldingen en zo, maar dat weet ik niet zeker want een Golf 6 is voor mij te hoog gegrepen.
door smeyers
Wel ja ik weet dat je ze kan krijgen van VW zelf maar heb idd schrik voor die storingen of dat ze alles moete veranderen.

Niemand ervaring met deze lampen?
door RayenMK5
Beste ik heb ze zelf op mijn golf 6 gezet.
De prijs was 450 euro met de adapterkabels.

De units moeten voorzien worden van speciale adapterstekkers en moeten daarna WEL DEGELIJK gecodeerd worden.
Deze stekkers
Afbeelding

Voor verdere vragen PB me. Check mijn profiel zie je ze gemonteerd, maar ik heb de lichtere versie. :tu:
door Rick86
Deze achterlichten moeten inderdaad gecodeerd worden in tegenstelling tot wat de meesten hier zeggen. Neem eens contact op met VAGparts in halsteren die weten er alles van :tu:
door RayenMK5
Rick86 schreef:Deze achterlichten moeten inderdaad gecodeerd worden in tegenstelling tot wat de meesten hier zeggen. Neem eens contact op met VAGparts in halsteren die weten er alles van :tu:
Dat is zeker zo. Die weten veel, vaker dingen daar laten inbouwen en aanpassen.
Binnenkort ook even bij ze langs voor een GTI stuur voor in mijn golf 6! :mrgreen:
Foutcode p00071

Ja juiste sensor is op kenteken gehaald Wat de […]

Nieuwe firmware 1983 VW Golf 8

Eigenlijk niet. Dag gebracht bij VW dealer en ze h[…]

Is dit een normale prijs voor een kapotte contacts[…]

Golf 5 1.4 tsi problemen

Je kan het topic wel omhoog schoppen, maar vermeld[…]

Verwacht van de topicstarter maar geen antwoord, z[…]

Moest voor het eerst 's avonds laat weg. En tot mi[…]

Done! Succes bij je zoektocht :tu:

Leveringsdatum nieuwe wagen?

Vandaag mail gestuurd naar de verkoper. Voor zover[…]