VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Skoda aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door chrismech
#2485304
Wil voor mij golf variant ook de kw street comfort gaan halen. Kan je mij wat vertellen over het "comfort" wat je nog hebt... of niet meer hebt. Een beetje jou ervaring betreffende de street comforts van kw. Waar heb je ze laten plaatsen en mag ik mss de prijs weten.

Bedankt.
Gebruikersavatar
door Antera
#2485872
Het comfort van de Streetcomfort is nagenoeg gelijk aan het standaard comfort. Het is iets stugger maar zonder hard te zijn. Zelf korte oneffenheden in de wegen worden zachtjes weg gewerkt en niet mer een forse klap.

Ik kan je een Set leveren en monteren indien gewenst Ik geeft je standaard 10% korting op de KW Streetcomfort

Maar info via info@lowering.nl met de gegevens van je auto kan ik dan een prijs opgeven indien gewenst
Gebruikersavatar
door Antera
#2485873
Het comfort van de Streetcomfort is nagenoeg gelijk aan het standaard comfort. Het is iets stugger maar zonder hard te zijn. Zelf korte oneffenheden in de wegen worden zachtjes weg gewerkt en niet mer een forse klap.

Ik kan je een Set leveren en monteren indien gewenst Ik geeft je standaard 10% korting op de KW Streetcomfort

Maar info via info@lowering.nl met de gegevens van je auto kan ik dan een prijs opgeven indien gewenst
Gebruikersavatar
door Antera
#2485874
Het comfort van de Streetcomfort is nagenoeg gelijk aan het standaard comfort. Het is iets stugger maar zonder hard te zijn. Zelf korte oneffenheden in de wegen worden zachtjes weg gewerkt en niet mer een forse klap.

Ik kan je een Set leveren en monteren indien gewenst Ik geeft je standaard 10% korting op de KW Streetcomfort

Maar info via info@lowering.nl met de gegevens van je auto kan ik dan een prijs opgeven indien gewenst
Gebruikersavatar
door nemesis
#2485914
ik vind het lekker rijden. Alleen een beetje oppassen voor drempels. De auto steekt redelijk uit voor de voorwielen en achter de achterwielen.

bij de street comfort is schroefbaar en de rebound (of heet dat anders) is ook instelbaar.

ik heb het set via mijn werkgever bij GKB import besteld. ik weet niet meer hoeveel dit gekost heeft, het set zit er inmiddels al 3 jaar onder.

het monteren heb ik zelf gedaan, met hulp van collega's.

nog even een tip: houd rekening met eventuelle lading die je vaak in de auto hebt (of zoals bij mij een LPG tank). ik had eerst het verkeerde set besteld, omdat ik alleen naar de sticker gekeken had.

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]

Zelf de auto uitgelezen en de auto geeft aan dat h[…]