- 23 okt 2011 22:31
#1911357
Met atmosferische motoren is het verschil minder groot.
heb hem zelf ook verwijderd en rij opeens 100 km. meer op een tank met een
motor die iets sneller oppakt en met een mooie turbo-fluit uit de uitlaat.
Hoe minder weerstand hoe beter.
(wel eens geprobeerd door een vergiet te schijten??)
paul1981 schreef:Verder gelezen op t forum dat fr katalysator vervangen door een stuk buis geen nadelen maar wel een lager verbruik / iets beter reagerende motor oplevert.Een kat vervangen helpt het best bij geblazen motoren.
Is dit zondermeer waar of zijn er nadelen die ik over t hoofd gezien heb? APK zou geen probleem moeten zijn las ik al.
Met atmosferische motoren is het verschil minder groot.
heb hem zelf ook verwijderd en rij opeens 100 km. meer op een tank met een
motor die iets sneller oppakt en met een mooie turbo-fluit uit de uitlaat.
Hoe minder weerstand hoe beter.
(wel eens geprobeerd door een vergiet te schijten??)
![Lachen :LOL:](./images/smilies/044.gif)
Ronald
Golf 1.6D MKII (1985)
Golf 1.6D MKII (1990)
Golf 1.9TD MKIII (1995)
Golf 1.9TDI MKIV (2002)
LER-VW-227
Golf 1.6D MKII (1985)
Golf 1.6D MKII (1990)
Golf 1.9TD MKIII (1995)
Golf 1.9TDI MKIV (2002)
LER-VW-227