VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1941345
MK2-VRT schreef:
MrKikker schreef:cool, additieven voor je stuurbekr.vloeistof hebben geen effect?
Denk het niet, of maar voor even..Maar dat is geen oplossing..

Je kan ook een banaan in het diff doen als hij geluid maakt, maar dat is voor tijdelijk of om de boel te verdoezelen.
:lol:

thanks!
#1941359
kan ook zijn dat er een leiding niet goed olie geleidt.

mijn pomp was ook naar diggele, een andere gescoord op de sloop, maar deze moest wat knutselwerk hebben, waarbij een leiding net een klein beetje minder doorlaat. daarom maakt de mijne ook wat sneller geluid.
#1941402
Een leiding die minder doorlaat ? Als hij te erg geknikt zit, en hij zou gaan sjierpen van te weinig olie, dan is deze ook zo weer kapot..

Denk dat je pomp van de sloop ook niet helemaal fantastisch is, als hij namelijk te weinig olie krijgt / rond pompt, zul je dat ook merken tijdens het sturen, zal dan ( met hikjes ) zwaarder gaan o.i.d.
#2557279
Hallo ik heb een vraagje ik heb net stuurberkrachtiging op mijn golf 1 gebouwd en de set is afkomstig van een golf 2 alles aangepast net klaar atf olie erin en ontlucht alleen bij het sturen zakt het toerental 200rpm ofzo en de pomp maakt een raar geluid wie weet het antwoord?
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]