VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Porsche aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2440917
Na bijna twee jaar heeft de Porsche eindelijk zijn weg terug gevonden naar mijn garage

Hij is nog niet helemaal klaar maar nu zal het niet lang meer duren

De achterbumper nog monteren en nog wat detail werk en klaar
Interieur is ondertussen ook al helemaal terug nicotine vrij

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen we de wagen terug opstartte werd de achterkant van de katalysator rood gloeiend en merkten we dat hij niet goed draaide tot plots de halve inhoud van de katalysator door de uitlaat kwam gevlogen, ondertussen draait hij weer als een klok
#2456067
Vandaag de laatste onderdelen gemonteerd van de carrosserie, nu is het enkel nog de stickers en logo's terug plaatsen maar eerst het motor gedeelte nu, morgen gaat de wagen daarvoor binnen en hopelijk is deze dan snel gereviseerd

Ondertussen kan ik mij bezig houden met de wielen, gaat ook nog wel wat werk inzitten, heb een set cargraphics, een set originele speedlines en de originele velgen op te kuisen

Afbeelding
Afbeelding
#2469480
Als der schade is kan hij niet zeggen dat die der al was daar op gans de wagen niet één (was)kras staat dus als die der nu wel op staan gaat de toch wel een gepolierd mogen worden en 't zal niet op mijn kosten zijn
#2477697
motor zou deze week volledig gedemonteerd worden maar heb al ondervonden dat ze daar niet van de snelste zijn :ZZZ:

Het is dus gewoon wachter en lijdzaam toekijken tot ze daar goesting hebben om hem af te werken, de mekaniekers die zulke motoren reviseren zoals het moet zijn niet dik bezaaid dus het ik geen andere keuze jammergenoeg :GRR:
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15
mph of kmu Touran 2011

Beste forumleden, Als autoliefhebber en liefhebben[…]

Zie forumregels. Zou je aub alle gegevens erbij wi[…]

Hartstikke fijn dat het werkt. Dank voor de feedba[…]

Raam maakt een vreemd geluid

... als je een vreemd geluid hoort wanneer het r[…]

Polo 2016 start niet

Een dergelijke fout vindt jij niks bijzonders? Li[…]

Je hebt een foutcode, dus die zoek je op de websit[…]

Sleutel niet herkend

Nou, de kogel is door de kerk en het euvel is opge[…]

Ik heb contact opgenomen met Vw PON en dit is het […]