VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door GEENGTI
#2515152
haha ik denk dat t de mijne is, ding is te smerig om aan te pakken en kan een poetsbeurt gebruiken. Heeft een weekje bij de garage gestaan.

Als ie TT wielen had en rood/witte hella's dan ist zeker weten de mijne.
door GEENGTI
#2515161
Klopt ja, was ik met mn vriendin. Heldere lampen heeft ie niet voor, wel zwart binnenwerk. Auto heeft wat liefde nodig qua poetsen etc. Maar ben tegenwoordig drukker met mn zoontje dan met de Golf. Wielen moeten ook eens goed gewassen worden, maar dat zag je dus al.

Grt.
Gebruikersavatar
door Skeedale
#2551688
Gisteren gespot tijden weet ik niet. Witte golf2 zwarte velgen en een 3wieler op het dak thv de Pon Dealer. Zwarte golf3 vr6 (denk ik? Zo als ik vlug kon zien.) Met vento front erin thv de Gamma. En een donkere golf2 met witte steelies thv praxis intratuin amsterdamseweg. Was zelf undercover was met de polo en aanhanger van me moeder puin naar de reiniging aan het rijden.
Gebruikersavatar
door jordi
#2552884
vanavond om 8 uur, een rode mk3 volgens mij een 20 jahre gespot, reed onder de tunnel van station vathorst :tu:

en daarna het nieuwe tunneltje naar hoevelaken een lage zilvergrijze passat sedan met voor zover ik kon zien dikke 3sdm's eronder, jij keek nog om!
Dikke passat :tu:
Gebruikersavatar
door jordi
#2553041
GEENGTI schreef:Ik reed in de 20 Jahre, jouw bak zag er ook netjes voor zover ik dat zo snel kon zien.

dank je :tu: We zijn er zuinig op!
door Golf033
#2559174
Skeedale schreef:Gisteren gespot tijden weet ik niet. Witte golf2 zwarte velgen en een 3wieler op het dak thv de Pon Dealer. Zwarte golf3 vr6 (denk ik? Zo als ik vlug kon zien.) Met vento front erin thv de Gamma. En een donkere golf2 met witte steelies thv praxis intratuin amsterdamseweg. Was zelf undercover was met de polo en aanhanger van me moeder puin naar de reiniging aan het rijden.
Witte golf met kinderfietsje is van Dennis, woont in soesterkwartier.
Donkergrijse golf 2 met witte steelies is van mij :D
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Stuur en stoelverwarming

In mijn GTE gaat bij dit weer elke keer bij een ni[…]

P1031 p2270 code 02 sensor

Hallo laaste dagen krijgen we meerdere codes op on[…]

Lane assist pas bij 80km/h?

Lijkt me lastig, lane assist wil je, kost wat kost[…]

Lijkt me niet normaal. Mijn auto heeft het gelukki[…]

navigatie MIB2

Inderdaad, er nu op eens een nieuwe update (nov '[…]

Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en nog aan het […]

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]