VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
#2008507
vexx schreef:ik bedoel de motor die achter de deurpanelen zitten!

als je nu kijkt zie je dat de spiegel compleet is en de motor niet los is volgens mij aangezien het onderdeel niet los word aangeleverd en de bestelcode compleet is anders staat deze motor wel los vermeld

en zit deze niet gewoon in de montagevoet en bedoel jij de raammechnisme die ondersteuning moet hebben voor de inklapbare spiegels?
#2008783
Je kunt ze wel los vekrijgen,het is een productie van siemens en niet van volkswagen zelf...

Maar de laatste nieuwe generatie moet je toch een 250€/per stuk (incl btw) rekenen

Dus je kunt beter een set occassie raammotoren of complete inklapbare spiegels kopen

als je alleen raammotoren wilt,moet je de bekabeling + codering veranderen

standaard steekt er bij jou generatie 1 (K) op

Je kunt generatie 2 (L) of generatie 3 (N Of Q) steken
Q ga je niet gemakkelijk vinden,was enkel verkrijgbaar op een highline passat 2008

Hoger generatie heb je niet want vanaf 2009 is volkswagen bij de nieuwere modellen dubbel letter beginnen gebruiken (heel andere werking)

Ik heb nog een complete set inklapbare spiegels met bekabeling en raamotoren liggen en raammotoren Q heb ik ook apart liggen

Eventueel zelsf met neerkantelen functie tijdens het achteruit rijden (spiegel met geheugenfunctie)
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk