VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
#2031853
Zoetstof schreef:
MK2-VRT schreef:Als ik een gokje mag wagen zeg ik dat 200 Ohm iets minder dan 3/4 ( vol ) Tank is..
Ik denk eerder 1/4 vol, maar denk dat hij exponentieel groeit. Dan zou het ongeveer 6,5 liter zijn.
Klopt, ik zei het net andersom..

Bij lege tank ligt de weerstand rond de 30 Ohm..Bij volle tank rond de 300..
#2031985
MK2-VRT schreef:
Zoetstof schreef:
MK2-VRT schreef:Als ik een gokje mag wagen zeg ik dat 200 Ohm iets minder dan 3/4 ( vol ) Tank is..
Ik denk eerder 1/4 vol, maar denk dat hij exponentieel groeit. Dan zou het ongeveer 6,5 liter zijn.
Klopt, ik zei het net andersom..

Bij lege tank ligt de weerstand rond de 30 Ohm..Bij volle tank rond de 300..
Oow oke, ik dacht vol rond de 70 Ohm. Maar kwam er met berekenen echt niet uit hoeveel erin zat. Het meest reeele getal dat ik met een berekening kreeg was 6,5 liter. Maar als vol 30 ohm is zal het waarschijnlijk wat minder zijn.
#2840277
Ben met projectje bezig om brandstof niveau uit te lezen (niet via obd2 dus).
Rij een 2018 octavia 3 RS (lijkt volgens mij op golf 7 MQB)
Valt me op dat ik weerstand meet op de paars/zwarte draad. Lijkt mij dat je juist een verschil (30-300 Ohm) zou moeten meten op de loper van de vlotter (bruin-wit)
Wie heeft idee ?
groet
navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk