VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Gespotte VW's of VWForum leden
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2363651
Zo juist een zwarte mk2 gespot op de a28 afrit echten. Had sticker van team fly killaz op het achterraam. Ik zat undercover in een mazda met me schoon Ouders. Hij klonk wel lekker :)
Gebruikersavatar
door variejantje
#2375513
Vanmorgen Hoogeveen: vlakbij centrum : Golf Mk 2 zilver metallic, laag 16v schoepvelgen??

Iemand van hier?
Gebruikersavatar
door RoelM
#2375805
op de a28 richting groningen thv assen ongeveer een donkere kleur volgens mij paarsig (fire en ice ?) golf 2 GTI die me met 180 ofzo inhaalde. ging er ook bij assen af. helemaal origineel, ook originele bbs rm nog maar echt goed laag!

zag er wel vet uit. misschien iemand van hier ?
Gebruikersavatar
door MarcelJ
#2405150
vandaag in Assen, grijze golf 4 station.. met bbs lemas imi's er onder? verlaagd in ieder geval. Bij stoplichten v/d valk.

en in Assen gespot blauwe golf 3 station, ook laag.. groete nog na elkaar. Was bij Mac Donalds Pitloo

allebei eind van de middag.. +/- rond 16:00 uur
Gebruikersavatar
door Corrado95
#2405211
Vanmorgen een VW bus (t5) gespot incl trailer met een superstrakke witte golf 2 erop (rolkooi/kuipstoelen/ blauwe stootstrips) bij de afrit Beilen A28/N381

Op de kentekenplaat achter stond Kroymans.

Wie was dat?
Gebruikersavatar
door Maykel
#2411789
Gisteren (donderdag 20-6) door Assen een kats lage zwarte Golf 3 met 2 delige rooie wielen/gepolijste rand. Stuiterde mooi rond :tu:
Gebruikersavatar
door variejantje
#2444876
Assen, iets van half 5 vanmiddag, in een zijstraat van de Groningerstraat(?) een dikke lage zwarte Lupo, met oranje/rode accenten en velgen. De eigenaar (?) was in de tuin bezig en zag mijn duimpje. Iemand van hier?
Gebruikersavatar
door desleyboer
#2445569
vrijdag rond 18:00 a28 golf 5 zwart r32? iede geval uitgevoerd blauw spatscherm ? en rode/orange wielen en goed laag? stonden in de file bij pesse
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Je hebt een foutcode en vraagt wat te doen? Foutc[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad