VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Schrijf een goede handleiding en help een ander
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#1358305
Bij mij is door deze methode de dagteller op hol geslagen. Die kan ik met de knop niet
meer op 0 zetten. Daarna is de registratie van mijn hele boordcomputer misgegaan. Ik kan geen informatie per rit meer zien. Alle ritten worden bij elkaar op geteld. Ik heb nu 3500 kilometer en 54 uur gereden. Weet iemand hoe ik dit op kan lossen?
#1391450
tijnoo schreef:okee ik doe knopje indrukken - contact aan- contact af knopje los en dan staat er OEL

als ik druk springt ie van oel naa 1no1, als ik nog een keer druk springt ie naar 1n02 en als ik nog een keer druk naa OEL.

hoe moet ik de boel nou resetten> :P dus wat moet ik doen als men contact weer af is en ik de knop loslaat :P en er dan oel staat :P
als er dan oel staat,moet je het onderste knopje recht ingedrukt houden,tot er streepjes staan,dan druk je naar insp 01,dan hetzelfde,en dan naar insp02,weer hetzelfde,als je dan het contact aanzet,staat er insp00 als het goed is
#1448188
Hallo, het gaat om de Polo 6N, het zal best wel dat dit ook voor andere typen van toepassing is, maar de knoppen voor de klok en de dagteller zijn dus drukknoppen en die van de dagteller (trip) zit rechts, maar goed, ik zal het proberen zoals staat omschreven in de 4 stappen, lukt het niet dan laat ik dat zeker weten.
#1600348
djerelt schreef:een polo 9n wee tik neit uit mijn hoofd,helaas

een volkswagen t5:(zelfde)

sleutel in het contact,nog niet op het contact zetten,dan druk je de rechterknop in,hou je ingedrukt,en tegelijk het contact aan.

nu staat er insp dan draai je met het linkerknopje naar rechts,en zie je een paar streepjes achter elkaar.
nu druk je nog een keer op de rechterknop,en staat er oil,weer met de linkerknop naar rechts draaien,en dan staan er weer streepjes.

nu doe je het contact uit,en is hij terug gesteld
en altijd even kijken of het gelukt is!
#1629812
Bij mij dus nu ook zo'n leuke melding, aleen kan ik hem niet resetten...

de vorige keer lukte het prima met deze handleiding, maar nu blijft INSP in mn display staan...

wat wel werkt: contact uit
dagteller vasthouden
contact aan
en dan met de klok instelknop naar rechts tot er 0000 komt te staan...

maar als ik deze op 0 laat staan, of een getal invul, nadat ik de sleutel uit het contact haal, en weer erin, dan komt de INSP melding steeds weer terug...

iemand een idee hoe dat komt?
wordt een beetje gek van die melding, want kan me dagteller dan een tijdje niet meer zien...

Ik heb trouwens ook vagcom, maar nog nooit de service melding ermee terug gezet, het moet toch ook zo mogenlijk zijn toch?
#1691582
ik heb nog n vraag hier. ik heb zojuist mijn olie ververst en dus alles weer op nul gezet, maar bij mij knipperde nu 1n01.

is dat dan de olie interval ? of wat betekenen OEL, 1n01 en 1n02 dan??


want oel en 1n02 heeft bij mij nog nooit geknipperd. en om de hoeveel km gaat ie die meldingen geven?



golf 3 tdi :)

Voor haast alle onderhoudswerk moet de Caddy aan d[…]

... onderdelen bij garage zijn vrijwel altijd duur[…]

Goedemorgen allen, sinds een maand werkt de temper[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]