VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene Audi Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2153405
ik ben sinds kort in het bezit van een audi coupe type 89 met een 2,3 20v

Nu zou ik graag hierop ITB's of iets dergelijks willen maar ik zie nergens op google
info voor deze motorblokken (7a) weet iemand of ik deze hierop kan bouwen en zo ja wat heb ik allemaal nodig ?

en voor het onderstel kom ik niet verder dan koni (rood) met 60/60 veren,
veel info over schroefset of iets dergelijks kan ik niet vinden, het enigste is dat je ze dan moet opsturen naar een fabrikant en dat hun hem moeten ombouwen , klopt dit?
maar die koni rood met 60/60 verlaging zijn die lekker stug? dus ook weinig roll door de bochten ?

alvast bedankt!
#2158194
AUDIstefan schreef:ik ben sinds kort in het bezit van een audi coupe type 89 met een 2,3 20v

Nu zou ik graag hierop ITB's of iets dergelijks willen maar ik zie nergens op google
info voor deze motorblokken (7a) weet iemand of ik deze hierop kan bouwen en zo ja wat heb ik allemaal nodig ?

en voor het onderstel kom ik niet verder dan koni (rood) met 60/60 veren,
veel info over schroefset of iets dergelijks kan ik niet vinden, het enigste is dat je ze dan moet opsturen naar een fabrikant en dat hun hem moeten ombouwen , klopt dit?
maar die koni rood met 60/60 verlaging zijn die lekker stug? dus ook weinig roll door de bochten ?

alvast bedankt!
ik heb een schroefset van H&R, KW maakt ze ook, maar zijn beide niet geodkoop, je moet echt geluk hebben als je uberhaupt wat vind.
over je ITB kan ik helaas niks vertellen, Coen Donkers uit Veghel (audi parts veghel) kan je daarmee mss helpen.

gr

Inmiddels een nieuw knipperlicht ontvangen en gemo[…]

Heeft iemand het op eigen kosten gerepareerd? Hoev[…]

Chiptuning ja of nee?

Ik wil mijn golf 8 gti clubsport misschien laten c[…]

Update 3.0 -> 3.??

Gisteren is de ID3 bij de dealer geweest voor een […]

... bijrijder zijn BT uit laten zetten voor het in[…]

VW-UP Airbag storing

... airbag fouten resetten terwijl je niet weet wa[…]

radio zenders

Zo te zien is het een aftermarket android radio.ge[…]

Ik had een gelijkaardig probleem met een Sharan 20[…]