VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2160157
Jaja nog iets minder den 2 maanden en het is weer zover, MIVW op Valkenburg airport bij Leiden.
Na alle succes volle colonnes georganiseerd door Robbie (project x) Heb ik vorig jaar het stokje overgenomen. Niemand weet precies hoeveel auto's er tussen mij en de achterste zaten maar ik denk zelf ondernabij de 50.
Filmpjes van verleden jaren: 2010
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=wu5MIz1xVag[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rgAxc3ilco4[/youtube]
2011
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=El_aRbCMdkk[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oQucJkNRqFo[/youtube]


Voor de mensen die willen filmen en foto's maken.......
Ga eventueel naar de linkerbaan als er geen achterop komend verkeer aankomt natuurlijk en dan vaart minderen en zo de colonne rustig voorbij laten gaan.......

De meeste weten het al,maar zeg het toch nog maar even....

Als we in Colonne rijden,dan rijden we max 110km/u
Reden daarvoor is dat er ook jongens en meiden meerijden met 1.3 4 bakkies en die kunnen niet de hele weg blazen....(waaronder ik :mrgreen: )
Wil je er lekker snel heen en gaat dit je te langzaam allemaal ?
Rij dan aub lekker op je eigen houtje erheen,en ga niet achteraf zeiken van ''ja het ging te langzaam etc etc'' bij deze dus weet iedereen het

Het is misschien wel handig dat de mensen met tom tom een beetje in de colonne verdeeld worden...mocht de groep uiteen vallen door auto pech of stoplichten.
Dan is de staart van de colonne niet stuurloos omdat de 3 mensen met TomTom Bijvoorbeeld,wel door groen gereden zijn en de rest voor het rode stoplicht staat en niet weet welke kant die op moet.
De groep uit Hoorn die om 9 uur verzameld bij de Mac richting Amsterdam zal toch stoppen bij de Esso.Zodat de groep die daar klaar staat netjes ken aansluiten.....
Hebben we meteen ook even de tijd om nog wat foto's en filmpjes te maken


Dus even kort samengevat(eventueel nog aantepassen )

9:00 verzamelen bij de Mac in Hoorn

09:30 vertrekken richting Amsterdam
max 110km/u richting Amsterdam,via a10 West max 80 km!! Richting Schiphol max 110km/u

09:50-10:00 Groep bij de Esso oppikken....

10:15 rustig gaan rollen richting Valkenburg waar we dan rond 11en als groep aankomen....

Zorg er echter voor dat je VOOR half10 in je auto zit met je kop koffie en je broodje want ik ga niet wachten op de rest als we richting Zaandam rijden. Rijden we weg en jij staat net bij die blonde doos van de Mc te betalen, dan kan je ons tussen de Mc en de Esso ergens vinden als lange sliert :tu:

Hier even 2lijstjes met waar je opstapt.

9:00 Mac Donalds Hoorn.
1. Henk (Jetta MkII)
2. Dennis (Golf MkII G60)
3. Jacob
4. Markje1986
5. JelmerK (samen met kevin als navigator! )
6. 20Harmen20
7. Jarnosportline
8. Bennovw
9. Gerbenv64motion

10:00 Esso A8 Zaandam.
1. Niels (MkII 2.0)
2. Martijn (Passat 3bg)
3. Jeffrey (MkII)
4. Roy (Passat 3b) ovb
5. Bouke (Bora variant) ovb
6.
7.
8.
9.
10.

Ps. De eerste de beste die ook maar dreigt de colonne irritatie bij overige weggebruikers te veroorzaken zal hoogst persoonlijk van mij een preek krijgen en niet goed in het licht komen te staan. (zelfs al ben je 3 bij 3 en eet je een hele koe voor ontbijt)
Heren/dames die rechts gaan inhalen/snijden/kleven of wat dan ook precies hetzelfde misschien zelfs een tandje erger bijv hier: http://www.politie.nl/Noord-Holland_Noo ... gedrag.asp

Houdt afstand heren/dames paar weken geleden zijn 3hele mooie auto's op elkaar getikt dankzij een imbiciel die invoegde zonder goed te kijken de 1e remt 2e iets later 3e weer iets en je ziet de bui al hangen. Dus zoals je tijdens het lessen geleerd heb 2sec afstand of minimaal ruimte waar nog iemand tussen kan mocht een voorbijganger uitvoegen.

Verder hoop ik op een dag die vorig jaar zal overtreffen iets beter weer bij het verzamelen en in het begin van de dag.
Verdere vragen kun je deponeren via een pb of als je mn nummer heb op Whatsapp :tu:
Laatst gewijzigd door UsaGolfHenk op 24 jul 2012 19:03, 4 keer totaal gewijzigd.
#2160551
Zal het bijvoegen ;)
#2160658
Ik zal bijhouden wie er uit friesland aan willen sluiten ;)
#2160740
Jooow ik ben er ook wel weer.. neem aan dat jeffrey ook wel weer met de colonne mee gaat.. misschien bouke en roy ook zelfs, maar dat hoor je dan nog wel :tu:

9:00 Mac Donalds Hoorn.
1. Henk (Jetta MkII)
2. Stefan (Ibiza TDI?) ovb
3. Marco (caddy2 RSD) ovb
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

10:00 Esso A8 Zaandam.
1. Niels mkII 2.0 ABF
2. Martijn-mk2
3. Kevert
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
#2160793
Friesland sluit aan om 9 uur bij mac Hoorn! :tu: :mrgreen:
#2160830
Ga straks als ik de adapter van m'n laptop gevonden heb even de lijst in de startpost bijwerken.

Even een nadruk op het gevalletje wie zich niet gedraagt wordt gestraft: Ik heb geen zin in middelvingers van andere weggebruikers omdat er een paar hufters met ons meerijden. En m'n eerste colonne ooit naar MWM was op het laatst een chaos met gevaarlijke acties erbij en aangezien ik lang niet de dikste auto heb hoef ik hem niet total-loss dankzij iemand.
Gaat je te langzaam vind je het niet leuk pak dan de linkerbaan en geef een stoot gas zodat je lekker ver voor ons rijdt ;)
#2161232
Je mag onderlig ook inhalen omdat je bijv de roetwolken van de voorligger zat bent maar haal netjes in en wacht op ruimte
#2162181
1. Henk (Jetta MkII)
2. Stefan (Ibiza TDI?) ovb
3. Marco (caddy2 RSD) ovb
4. Harmen (Jetta MkII)
5 . Jacob (golf mkII)
6 . markje1986 (Polo 6n2)
7. JelmerK (Polo 6n)
8. jarnosportline
9. bennovw
10. gerbenv64motion

Lijstje mac Hoorn om 9 uur :tu:
#2162194
9u Hoorn

1. Henk (Jetta MkII)
2. Stefan (Ibiza TDI?) ovb
3. Marco (caddy2 RSD) ovb
4. Harmen (Jetta MkII)
5 . Jacob (golf mkII)
6 . markje1986 (Polo 6n2)
7. JelmerK (Polo 6n)
8. jarnosportline
9. bennovw
10. gerbenv64motion
11. JeroenR32 (Golf MK5 R32)

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

@vwbasm nog keer nieuwe dynamo gemonteerd en ind[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Waarschijnlijk je Wastegate van de turbo, ik heb h[…]

Omdat mijn echtgenote die sporadisch in de auto ri[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad

... vervang die RCD310 voor een Chinese variant wa[…]

Displays zwart

de garage heeft nog niet uitgevonden dat ze de aan[…]

Foto is van dusdanige kwaliteit (klein) dat er wei[…]