VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2204586
remco.vd.eijnden schreef:
dedokterd schreef:nice remco! :tu:

en Roy, ja alleen ik anders moet ik wel veul water meenemen haha
Rijd jij vantevoren nog naar boekel of rechtstreeks naar den bosch...
was eerst van plan rechtstreeks maar ik moet iemand ophalen in boekel, dus helaas wat eerder opstaan en eerst naar boekel haha
#2204597
dedokterd schreef:
remco.vd.eijnden schreef:
dedokterd schreef:nice remco! :tu:

en Roy, ja alleen ik anders moet ik wel veul water meenemen haha
Rijd jij vantevoren nog naar boekel of rechtstreeks naar den bosch...
was eerst van plan rechtstreeks maar ik moet iemand ophalen in boekel, dus helaas wat eerder opstaan en eerst naar boekel haha
Oke man dan zie ik je wel in den bosch :tu:
#2204686
dedokterd schreef:
remco.vd.eijnden schreef:
dedokterd schreef:nice remco! :tu:

en Roy, ja alleen ik anders moet ik wel veul water meenemen haha
Rijd jij vantevoren nog naar boekel of rechtstreeks naar den bosch...
was eerst van plan rechtstreeks maar ik moet iemand ophalen in boekel, dus helaas wat eerder opstaan en eerst naar boekel haha
Het is niet nodig dat je eerst naar boekel komt want hij kan ook met mij mee naar den bosch rijden en dat hij dan daar bij jou instapt, dan kun jij rechtstreeks naar den bosch rijde en zien we jullie daar wel ;) .
Laat maar ff weten wat jullie doen.
#2205070
dedokterd schreef:Jo nick chill! Das goed dan rij ik gewoon meteen naar den bosch. Dus remco dan kunnen we wel vanuit hier vertrekken
Is goed kerel :tu: Als je om 7 uur bij mij kunt zijn... Dan rijden we tussen 7 uur en 7.15 aan, dan zijn we zeker om 7.45 in den bosch. Vrienden van mij die ook mee rijden zijn ook om 7 uur bij mij :tu:
#2205102
remco.vd.eijnden schreef:
dedokterd schreef:Jo nick chill! Das goed dan rij ik gewoon meteen naar den bosch. Dus remco dan kunnen we wel vanuit hier vertrekken
Is goed kerel :tu: Als je om 7 uur bij mij kunt zijn... Dan rijden we tussen 7 uur en 7.15 aan, dan zijn we zeker om 7.45 in den bosch. Vrienden van mij die ook mee rijden zijn ook om 7 uur bij mij :tu:
jo is goed dan ben ik om 7 uur met Michiel bij jou :tu:
#2205113
dedokterd schreef:
remco.vd.eijnden schreef:
dedokterd schreef:Jo nick chill! Das goed dan rij ik gewoon meteen naar den bosch. Dus remco dan kunnen we wel vanuit hier vertrekken
Is goed kerel :tu: Als je om 7 uur bij mij kunt zijn... Dan rijden we tussen 7 uur en 7.15 aan, dan zijn we zeker om 7.45 in den bosch. Vrienden van mij die ook mee rijden zijn ook om 7 uur bij mij :tu:
jo is goed dan ben ik om 7 uur met Michiel bij jou :tu:
:tu:
#2205153
JordyVW schreef:ik neem aan dat jullie gwoon de a2 opduiken? , mijn maat en ik zouden net voor culemborg langs a2 bij pomp kunnen w8ten en mee rijden met colonne
Ja klopt inderdaad wij rijden over de A2. Bij welk tankstation zou dat dan zijn? Kan ik even uitzoeken hoelaat wij daar kunnen zijn.
#2205350
Rline schreef:
JordyVW schreef:ik neem aan dat jullie gwoon de a2 opduiken? , mijn maat en ik zouden net voor culemborg langs a2 bij pomp kunnen w8ten en mee rijden met colonne
Ja klopt inderdaad wij rijden over de A2. Bij welk tankstation zou dat dan zijn? Kan ik even uitzoeken hoelaat wij daar kunnen zijn.
het is het eerste tankstation na afslag beesd het is een bp was eerst een shell

Dag heren, Ik heb sinds kort een tiguan allspace […]

Update discover media

Welke dongle is dat dan? Zoek in Google met:[…]

Car play /android/radio /navi

Hoi Rene. Ik heb een paar maanden terug een Xtrons[…]

Ik heb verschillende problemen met mijn ID.3 waaro[…]

De auto is van '21, dmv een coulance regeling is d[…]

Airco lijkt niet te koelen

Het hoeft zeker geen oplossing te zijn voor jou pr[…]

Golf 5 trekhaak

Beste mensen even een vraag ik heb een golf 5 1.4 […]

Trekhaak EOS

Bij veel modellen die vanaf fabriek een afneembare[…]