VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Colonnes van en naar meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2202595
Zijn er nog mensen die willen vertrekken vanaf de Mac Donalds gelegen aan de A12 in Veenendaal. :D

Mijn voorstel is om daar om 08:45 uur te vertzamelen en dan 09:15 uur richting MIVW. Eventueel mensen uit de omgeving van Wageningen/Ede/Ederveen//Lunteren/Barneveld/Renswoude/enz.

Graag jullie reactie?! :tu:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door FearlessBLACK op 17 aug 2012 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
#2204763
Ja hoor. Wellicht zijn er toch nog mensen die rond die tijd aansluiten. Onderweg zullen we wel een aantal VW rijders tegenkomen waarbij wij kunnen aansluiten... :tu:

Rond 09:00 uur komt er een colonne vanuit Gelderland (Zevenaar/Oosterbeek en dergelijke) over de A12 langs de de Mac. Misschien kunnen we daar dan beter bij aansluiten...
#2205433
FearlessBLACK schreef:Ja super, zie jullie zondag... :tu:

I.v.m. het voorspelde hete weer al een drankvoorraad bij de Jumbo gehaald :E
stuur mij even je 06 in een privé bericht, dan houd ik je zondag op de hoogte als we onderweg zijn.
#2205438
blackandred schreef:
FearlessBLACK schreef:Ja super, zie jullie zondag... :tu:

I.v.m. het voorspelde hete weer al een drankvoorraad bij de Jumbo gehaald :E
stuur mij even je 06 in een privé bericht, dan houd ik je zondag op de hoogte als we onderweg zijn.

You have mail with my cellphone number.... :D
#2205508
Ik zal ook bij Mac zijn rond half 9 dan rij ik met jullie mee
#2205531
gti-ederveen schreef:Ik zal ook bij Mac zijn rond half 9 dan rij ik met jullie mee
Goed man. :tu: Ikzelf ben er rond 08:45 uur. We houden contact met de groep uit Gelderland, met deze jongens gaan we in één colonne naar MIVW. Zij houden mij op de hoogte hoelaat zij in Veenendaal zijn...Omstreeks 09:15 uur is het de bedoeling dat we met z'n allen vertrekken. :mrgreen:
#2205609
Oké is goed man rij je een zwarte mk5 want dan kOm ik morgen ochtend wel naar je toe effe horen waar de collonne rijd
#2205827
gti-ederveen schreef:Oké is goed man rij je een zwarte mk5 want dan kOm ik morgen ochtend wel naar je toe effe horen waar de collonne rijd

Ik rij idd een zwarte MK5 maar dan wel in de vorm van een Jetta uit 2006 :D
Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]

Ik heb vergeten aan te geven dat problemen weg war[…]

Hallo allen! Ik heb een leuke golf 3 voor mijn vr[…]