VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door Driesje
Toen ik na afloop van de wedstrijd STVV - KV Oostende naar de parking ging, bleek het dat ze in mijn auto ingebroken hadden, waarbij ze mijn radio en USB stick buit hebben gemaakt.

Dit moet gebeurd zijn tussen 20.20u en 22.20 in Sint-Truiden, aan de weide aan de overkant van de Flam, aan de Fabrieksstraat. Ze hebben mijn auto open gekregen door onder mijn klink een schroevendraaier in te duwen en zo het slot te forceren. Volgens de politie een bijzonder populaire methode die in de jaren '90 gebruikt werd, vooral bij de Golf MK2's, maar die nu nog zelden word gezien. De radio betreft een Sony MEX-BT3800U, een foto ziet u hieronder, waar ook nog een zwarte USB stick in stak. Ook die laatste had ik graag terug gezien, aangezien daar een paar privé (eindwerken, foto's, documenten,...) dingen opstonden.

Moest u iets gezien of gehoord hebben kan u mij altijd contacteren via pm, of de politie van Sint-Truiden. Diegene die met "de gouden tip" afkomt, krijgt een mooie fooi.

Alvast bedankt.

Foto radio:

Afbeelding

Plaats waar het gebeurd is:

Afbeelding

En hoe ze met de schroevendraaier erin zijn gekomen...

Afbeelding
door Vladi
Ik heb wle een hele mooie 2e hands radio te koop voor mooi geld voor je! :tu:
door fondsbros
Erg vervelend dit. En dit was inderdaad een erg populaire en makkelijke manier om in een MKII te komen. Ik had anti-inbraak platen. Niet direct de mooiste oplossing, mijn auto was zwart(net als de jouwe volgens mij) dus kwa looks valt het wel mee. :tu:

Afbeelding
foto geleend van Volksforum :E
door addyVW
zown gat heb ik ook in me deur zitten :(
klote man van je radio
door Jeff
Vervelend dat er ingebroken is. Dat is nooit leuk.
Frontje erin laten zitten?

Maar van je belangrijke eindstukken, foto's en documenten heb je toch wel 1 of 2 backups?
door Driesje
Yep, frontje erin laten zitten. Kon ik ook moeilijk kwijt in mijn zakken, waar al het een en ander zit. En van de belangrijkste dingen heb ik wel een back up, alleen weet ik niet of ik dat van alles heb. Er stonden echt wel veel documenten op die stick...

Over die anti inbraak platen: is dat niet makkelijk om los te krijgen, als je daar een schroevendraaier ofzo achter zet? Of vergis ik mij?
Handleiding VW Tiguan

Vandaag , 28-11 , kreeg ik vanuit Duitsland via de[…]

Babyblauwe Eco UP! -> CNG

Ik zit boven in het Friese land, waar je eigenlijk[…]

Standkachel inbouwen golf 7.5 2017

Goedenmiddag heeft er iemand ervaring met een stan[…]

Bedankt. Dat is voor mij helaas te oud.

Gezien je zegt dat ie full options is, is er gee[…]

Regensensor plaatsen Golf 8

Goedemorgen, mijn wagen heeft zeker een lichtsenso[…]

Let je goed op dat je sleepcontact geschikt is and[…]

Motor afdekplaat VW golf 8R