VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Audio, video & gaming in je auto
door eima26
Hallo ik heb pioneer sub van 1200max 400 rms 2x 4 ohm weet iemans een mono versterker tot 200 euro ik had 1tje gezien mtx 500.1 die is op 2 ohm 500 watt is dat wel goed ?? Voor mij subb?
Mvg
door eima26
hallo

uiteindelijk is et deze geworden mtx rt500.1 en ik heb 2 weken veel plezier mee gehad alleen gisteren was mijn plus kabel los geschoten van zo gele smeltpijpie (moest plus verlengen) en vandaag wou ik et weer gaan doen maar dan beter vast ensow... na alles aangesloten te hebben deed ie et even en toen niet meer toen radio uit en aan toen deed ie weer ff en daarna niet mee... alle zekeringen zijn heel. hij knippert en maakt raar geluidje. geluidje gaan me met knipperen zegmaar... en de basscontroll doet ook niks (lampje brand niet)... weet iemand mss ?? hij is nog garantie dus mss kan ik hem terug brengen....

mvg
door emperor
meet je stroom eens als je de versterker aan doet en knipperen gaat.
Mischien een massa probleem oid.
door UsaGolfHenk
Je amp gaat volgens mij in de beveiliging?

En als ze bij het open maken zien dat hij Niet goed aangesloten is / mishandeld (harder spelen dan mogelijk) vervalt de garantie want hun kunnen daar niks aan doen :tu:
door eima26
ja ik weet dat et niet goed was om et te verlengen en dan nog op zo manier maar kwam er nooit toe om dat goed te fixen . :P
ahja weer wat geleerd van fouten...ik heb hem ingeleverd mss hoor ik nog wel van :P... ze gaan hem opsturen
Handleiding VW Tiguan

Vandaag , 28-11 , kreeg ik vanuit Duitsland via de[…]

Babyblauwe Eco UP! -> CNG

Ik zit boven in het Friese land, waar je eigenlijk[…]

Standkachel inbouwen golf 7.5 2017

Goedenmiddag heeft er iemand ervaring met een stan[…]

Bedankt. Dat is voor mij helaas te oud.

Gezien je zegt dat ie full options is, is er gee[…]

Regensensor plaatsen Golf 8

Goedemorgen, mijn wagen heeft zeker een lichtsenso[…]

Let je goed op dat je sleepcontact geschikt is and[…]

Motor afdekplaat VW golf 8R