VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemene VW Tuning & Styling topics
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2617612
Dopie schreef:Mooi die 16v maar ai ai ai! De mk1 :? Wat ziet die er uit.

Maar lekker bezig :tu:
Golf 1 had flink wat schade voorwiel stond tegen het schutbord aan en de neus was op de kreukel zone een cm of 8 omgedrukt. :(
Maar goed de ophang punten waren nog goed, dus we hebben hem weer recht getrokken. En nu ga ik weer een beetje opknappen, maar nieuw wordt ie niet meer...


@Nynie
De cursus zelf is €1600,- ik heb door voor augustus te boeken €1300,- betaald. Verder heb een goede gebruikte set r888 aangeschaft. En dan wat benzine dan ben je er wel. Bij mij is het wat uit de hsnd gelopen door de technische problemen en schade.

Wat wel het voordeel en leuke aan deze cursus was. Is dat het 4 halve zaterdagen en hele was. In tegen stelling tot de meeste 2 of 3 dagen aan één. Je leeft er nu de hele week naar uit en je hebt tijd om wat te sleutelen eventueel.

Het is het geld meer dan waard.
#2641254
Ik had alles klaar staan... Moest zaterdag alleen de bumper er nog even opzetten. Zo gezegt zo gedaan en ik kom een uurtje later terug bij de golf. Helft van me koelwater er uit..... Radiator lek, waarschijnlijk nog iets van een scheurtje door de klap die zich tijdens het sleutelen pas uiten.

Helaas dus niet kunnen rijden.

Koud en nat is geen probleem je hebt een dak boven je hoofd en de auto heeft een kachel :tu:
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 30
Laden stopt na een aantal minuten

Beste henkjlammers, Wat jij beschrijft ervaar ik n[…]

@vwbasm ik heb gemeten en meet 12 volt op de bl[…]

Ik wil mijn RNS510 in de EOS vervangen door een Ca[…]

Hallo, ik schoot uit bij het demonteren van de bou[…]

Mijn t5 2004 start na 10 uur stilstand niet meer. […]

Handleidingen Tiguan 2024

Er staat voor mij een Tiguan eHybrid in bestelling[…]

Update navigatie Tiguan

Ik had niet veel opties..... Ik heb een Tiquan […]

Dat is hem nou juist. Meer heb ik niet te horen ge[…]