VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf I, II, III, Jetta & Vento
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2314165
m20vt schreef:Aan de zekeringen kast hoeft van buiten niet altijd wat te zien zijn, corrosie van binnen dwz slechte kontakten, en de massa punten (stekkertjes) naast de kast allemaal goed??


''gaan we ook controleren''

dankje...Ik vind zo raar he, met regen.,..sneeuw vrieskou , hij start zonder problemen.
#2315353
Hall-gever was bij mij ook het geval (1.3 benzine met motorcode MH). Ik ben 3x stilgevallen voor ik het probleem vond. & het gebeurde altijd bij ongeveer 110-120km/h. Als hij dan stilvalt moet je kijken naar je toerenteller, als deze meteen naar beneden valt is het inderdaad je hall-gever. Zo niet moet je verder zoeken.
Op deze site heb ik veel info kunnen vinden.
http://vw-nz.freehostingcloud.com/index ... &Itemid=63

Succes! :tu:
door m20vt
#2322016
@ whitevw hallo, en nog wat kunnen vinden?? ;) @ nacml... niet alle 1.3 Golfjes hebben een toerenteller, vast niet het hele topic gelezen?, we hebben beide al nieuwe hallgevers erin zitten!, wel een interessante site trouwens die vw-nz! :tu:
#2331368
nacmlameirkx schreef:Hall-gever was bij mij ook het geval (1.3 benzine met motorcode MH). Ik ben 3x stilgevallen voor ik het probleem vond. & het gebeurde altijd bij ongeveer 110-120km/h. Als hij dan stilvalt moet je kijken naar je toerenteller, als deze meteen naar beneden valt is het inderdaad je hall-gever. Zo niet moet je verder zoeken.
Op deze site heb ik veel info kunnen vinden.
http://vw-nz.freehostingcloud.com/index ... &Itemid=63

Succes! :tu:

Ik heb geen toerenteller en die website heb ik zelf hier neer gezet ahaha :E
#2331371
m20vt schreef:@ whitevw hallo, en nog wat kunnen vinden?? ;) @ nacml... niet alle 1.3 Golfjes hebben een toerenteller, vast niet het hele topic gelezen?, we hebben beide al nieuwe hallgevers erin zitten!, wel een interessante site trouwens die vw-nz! :tu:
Helemaal niets kunnen vinden.....we zijn er mee naar Duitsland geweest, geen problemen ermee,
Volgende dag slaatie paar keer af en start weer direct....raar :?

Zijn de foto’s hiervan nog beschikbaar? Zit met pr[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]