- 26 dec 2012 19:30
Ik heb een vraag betreft het achteruitrijcamera en hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een rns510 in mijn golf 6. Hier heb ik vandaag het camera functie van laten aanzetten zodat als ik de auto in zijn achteruit zet dat het scherm dan omschakeld.
Alleen snap ik een aantal dingen niet.
Ik heb een camera gekocht die je in het kenteken verlichting kan doen.
Hier zit een tulp aansluiting op en een rode en zwarte kleur draad. Kan ik deze willekeurig aansluiten op een geschakelde plus en een massa? Krijg ik dan geen canbus storingen?
Ook heb ik een camera interface gekocht die je op je rns 510 moet plaatsen. Ook hier zit een tulp die je met je camera moet aansluiten. Maar ook weer een rode en zware draad kan ik deze ook zomaar aan een geschakelde plus en massa plaatsen zonder dat dit storing o geeft?
Hebben jullie een andere advies waar ik het op kan aansluiten?
Er zllen vast meerdere mensen zijn die dit hebben aangesloten.
Ik wil niks kapot maken namelijk. Hoop dat jullie mij een advies kunnen geven.
Groetjes YD
Ik heb een rns510 in mijn golf 6. Hier heb ik vandaag het camera functie van laten aanzetten zodat als ik de auto in zijn achteruit zet dat het scherm dan omschakeld.
Alleen snap ik een aantal dingen niet.
Ik heb een camera gekocht die je in het kenteken verlichting kan doen.
Hier zit een tulp aansluiting op en een rode en zwarte kleur draad. Kan ik deze willekeurig aansluiten op een geschakelde plus en een massa? Krijg ik dan geen canbus storingen?
Ook heb ik een camera interface gekocht die je op je rns 510 moet plaatsen. Ook hier zit een tulp die je met je camera moet aansluiten. Maar ook weer een rode en zware draad kan ik deze ook zomaar aan een geschakelde plus en massa plaatsen zonder dat dit storing o geeft?
Hebben jullie een andere advies waar ik het op kan aansluiten?
Er zllen vast meerdere mensen zijn die dit hebben aangesloten.
Ik wil niks kapot maken namelijk. Hoop dat jullie mij een advies kunnen geven.
Groetjes YD
golf MK6 1.6 TDI Highline bluemotion technology, united grey