VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2373366
Dank allen

Meller

Ja de up hadden ze het beter moeten doen met de inprijs van de 107, auto is gewoon een up maar met de skoda logo s. Hij is voor 1 minder geld en volgens de autoweek waardevaster dan de up en je ziet ze minder wat ik leuker vind, unieker 13 in een dozijn vind ik ook niks.

Wouterp

Dank je ja moet ook eff zoeken :SCRATCH:

Antera

Dank, ik bel je binnenkort eff voor een paar kleine dingen.

Schipersss, Snoekje en VagWheels

Dank ik ben er content me zoals hij staat iets zakken en de buitenzijde is klaar.
#2373886
Meller

Klopt wat aanbieding betreft maar had een hoop dealers gehad qua bezoekjes. Als ik autoweek van een paar weken terug moet geloven lag de restwaarde van de go na 4 jaar hoger. Maar da's waarschijnlijk subjectief iets weet dat vw hogere restwaarde heeft maar daar betaal je ook voor als je hem later weer inruild maar ik zal het verschil niet merken.

Witte onder de peug was lemmers breedstaal, erna 16 inch rs replica van Duitse makelij samsmile of zo. En heb de oz turbo s geruild voor deze.

Ben morgen bij Skoda voor een beurtje in alkmaar kennen dan wel eff bijpraten.
#2385719
Meller

Dank je

Nope niks gewonnen helaas, maar een aantal vrienden van mij wel. Het gaat mij om de gezelligheid en die was er, er was heel veel interesse vragen etc etc. Volgend jaar gaan weer maar met een ander uiterlijk, kleur en de wielen die gerefurbd worden :mrgreen:

Had gehoopt op een prijs, dit omdat de auto redelijk nieuw op de markt is en al is aangepakt. Maar de jury dacht anders er waren echt wel dikke auto s in de prijzen gevallen, maar ook een paar van mjah ok er zijn nog dikkere in die klasse/ categorie.
#2394635
Slecht nieuws maar niet onvermijdelijk

Na wat wikken en wegen en de toch vele kilometers die ik maak, komt er mogelijk al snel een einde aan de Skoda in mijn bezit, dit omdat er na 9 maanden sturen toch al 37500 km op de teller staan eigenlijk is een diesel na 20000 al redabeler. Ik ga zaterdag kijken en rijden met de mogelijke opvolger,en miss wel tekenen als het bevalt.

Alles blijft bij de Skoda op de audi wielen na die gaan er af en bewaar ik voor evt verkoop compleet, de staal en zomerbanden komen eronder de auto gaat ook omhoog maar de schroefset blijft zitten.

Winterbanden gaan mee naar de opvolger

Middenarmsteun, chromelook lijst op de achterklep en orgineel onderstel gaan de verkoop in dus.
#2431675
Zo even een update :

Zoals het onderwerp al zegt, de skoda gaat eruit ik ga maandag mondeling mn acoord geven op een seat ibiza 1.2tdi ecomotive. Dan is het nog een krap weekje eer ik hem kan ophalen. Ik wil namens deze weg vragen of ik dus verplaatst kan worden naar het Seat topic van het forum.

Groet,

Robin

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]

Heb van de week de auto weggebracht voor een servi[…]