VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2389717
Ik heb een Golf 4 uit 2002 met standaard de zgn comfort module erin en dus ook een klapsleutel met 2 knoppen (open/dicht). Ik kan via de originele klapsleutel de deuren sluiten/openen, ook gaat dan het originele VW alarm erop of eraf.

Nu vraag ik me af of het ook mogelijk is om bv de ramen te sluiten als deze open staan als je de auto op slot doet via de AB en ook anders om, dit doet ie nu namelijk niet.
Bedoel dus de ramen ook openen en sluiten dmv een knop in te drukken op de AB buiten de auto.

Heb dit wel eens gezien bij andere auto's, ook mijn vorige auto(opel) had dit dus.

Is dit mogelijk, zo ja hoe, wat moet ik doen om dit werkend te krijgen, lijkt me wel handig met dit weer :)
#2389791
mike_mk2 schreef:Je deur op slot klikken met je ab en dan de knop weer op sluiten klikken en ingedrukt houden totdat de ramen helemaal dicht zijn, om te openen de open knop ingedrukt houden
Werkt niet wat jij omschrijft, moet met VDC en een seriele kabel gebeuren.
#2389891
moet idd met vds-pro

Niet voor iedereen geschikt, het is echt een vroegere versie van vag com zeg maar, werkt alleen met heximalen e.d dus het vernaggel factor is vrij hoog.

Er is een lijstje te vinden op internet met welke codes je waar moet aanpassen, maar ik heb 80% vd keren meegemaakt dat het daarna nog niet werkt...
Mijn vorige golf 4 lukte het gelukkig wel op.

Ik kan het wel, maar omdat het me vrijwel nooit lukt bij anderen ben ik ermee gestopt, wil mensen niet dood maken met een blije mus :mrgreen:

je hebt idd een serieel kabel nodig (ook hier werken niet alle serieel kabels met vds-pro, je moet net een goede hebben) en dus ook een serieel poort op je laptop, usb converter naar serieel gaat ook niet werken.

Vds pro werkt nog via het ouderwetse DOS systeem, en nee het werkt ook niet via de dos-prompt in windows (bij mij iig niet).
ik heb nog een ouderwetse laptop met DOS diskette liggen en vds pro ook op diskette, daarmee werkt het.
#2391180
Ik kan het zeker. De het nog steeds en werkt tot op heden op alle Golf 4. Andere modellen zoals de passat, leon, octavia, Fabia werkt het niet altijd. Kom gerust langs en ik regel dit voor je.

1e deel van het filmpje is auto up en auto down maar dit vergt iets meer programmeren + raamschakelaars aanpassen


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hKH0ahtz ... BCUxzZPagA[/youtube]




Afbeelding

Garage kan niet vinden waarom lamp niet brand. Lam[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Check deze video :tu:

Elevate your dating game with the top site for has[…]

navigatie MIB2

Iemand enig idee of er dit jaar nog een update kom[…]

Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]