VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Golf & Jetta VI, VII
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2405046
Onze golf 6 hatchback staat ook stationwagen zie ik net.

Lachen,
We hebben een old-timer, een DAF66 Coupe 1974.
Die heeft 2 assen, 4 wielen en 0 zitplaatsen.
Nu weet ik dat een 66 coupe lager en kleiner is, en eigenlijk een 2+2 uitvoering.
Maar 0 zitplaatsen is wel erg weinig!!
hendrikus.
#2405391
Triest, dat Pon er al zolang een zootje van schopt. Maar heeft niemand van jullie ooit problemen gehad met de verzekering of bij een controle van de politie of douane. Hiervoor heb ik een T4, een Bora en een Touran gereden en dan nu voor het eerst een Golf 7. Maar ik had direct bij het verzekeren al dikke problemen. Ik kreeg een groene kaart met daarop Golf 6 Variant. Ik heb foto's moeten sturen naar de verzekering om hen te overtuigen dat ik gewoon een Hatchback heb. De verzekering gaat uit van de gegevens die bij de RDW vermeld staan. Ook op mijn kentekenbewijs staat de code AC, voor station uitvoering.
Ik hoop niet dat ik te pessimistisch ben, maar ik ben toch bang dat ik een keer aan de kant gezet word voor een controle en dat iemand erachter komt dat er station op mijn kenteken staat, terwijl het niet zo is. Ik hoor mijnheer agent al zeggen:"Mijnheer uw auto voldoet niet aan het kentekenbewijs. Uw auto wordt in beslag genomen".
Maar ik blijf er bij. Ik vind het in en in triest dat een organisatie als Pon zo verschrikkelijk slecht omgaat met zijn klanten.
Koppelings pedaal blijft soms hangen

Zou kunnen maar zou toch ook de slave cilinder kun[…]

Beste Mensen Terug van Skoda naar VW golf -Rline. […]

Deze pagina heb ik ernaast gehouden, maar dacht we[…]

Casual dating at its finest – join the leading pla[…]

Beste leden, Ik ben in het bezit van een golf 7 1[…]

Achteruitrijcamera plaatsen

Het is zelf te doen als je handig bent en er zin i[…]

GOLF 6 motorprobleem

Ja, gloeibougies natuurlijk

Laden stopt na een aantal minuten

Heb toen mijn auto laten uitlezen door de Valleigr[…]