VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2426214
tim12v schreef:grappig we hebben inderdaad de zelfde aanpassingen. Vandaar dat het vermogen zo dicht bij elkaar zit :tu: . Mooie auto echt helemaal af.
Haha klopt. Rijd heerlijk. De jou'ne zal alleen lichter zijn?
#2426224
Emiel64 schreef:Mooie pizza, met nog mooiere waardes!
Crewmember van ons rijdt precies zo'n zelfde Cupra, maar is hier helaas niet actief.

Hoop deze eens te spotten op een meeting :tu:
O, ben benieuwd!
Zondag ben ik aanwezig bij volksdub:)
#2426327
Knoepert1988 schreef:
tim12v schreef:grappig we hebben inderdaad de zelfde aanpassingen. Vandaar dat het vermogen zo dicht bij elkaar zit :tu: . Mooie auto echt helemaal af.
Haha klopt. Rijd heerlijk. De jou'ne zal alleen lichter zijn?
Die van mij weegt 930 kilo. Zit ook een sper differentieel in en een langere eind overbrenging. Anders valt er niet echt mee te rijden in de 1e en 2e versnelling. Hoe is dat bij jou eigenlijk?
#2426337
tim12v schreef:
Knoepert1988 schreef:
tim12v schreef:grappig we hebben inderdaad de zelfde aanpassingen. Vandaar dat het vermogen zo dicht bij elkaar zit :tu: . Mooie auto echt helemaal af.
Haha klopt. Rijd heerlijk. De jou'ne zal alleen lichter zijn?
Die van mij weegt 930 kilo. Zit ook een sper differentieel in en een langere eind overbrenging. Anders valt er niet echt mee te rijden in de 1e en 2e versnelling. Hoe is dat bij jou eigenlijk?
Omdat ik zonder lmm rij is de tractie control uitgeschakeld. In z'n 1 kan ik niet volop weg zonder wielspin, dan staan er 2 goeie strepen. In z'n 2 merk ik dat hij soms ook nog wil spinnen. Heb er nog niet met nat weer mee gereden.
#2431400
Intussen wat updates gedaan,

USA lights geinstalleerd,
Ledjes in de kentekenplaat-verlichting,
Ledjes in de mistlampen.

Kost de kop niet, maar vind het net wat netter staan.

Voor volgend jaar wil ik andere velgen, iets in de trend van een breedset. Wat weet ik nog niet, voor zit Brembo remsysteem(pje) wat nogal wat ruimte in beslag neemt, spacers ben ik niet super wild van, dus moet even kijken wat er wel en niet past.

Vind dat ik met deze velgen niet echt laag kan, dus maar eens opzoek naar iets speciaals.
#2431619
ReneG60 schreef:Super dikke ibiza.. Echt nice.. Wat de velgen betreft,als je een andere bandenmaat neemt dan kan je nog een flink eind zakken..
Daar zat ik eventueel ook aan te denken. Zal dan iets van 185/35/17 of 185/40/17 worden. Had al wat voorbeeldjes gezien wat wel netjes staat.

Zitten helaas net nieuwe banden om de velgen.

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]

Achterdeur gaat soms niet meer dicht

Nee geen terugroep actie hiervoor gehad