VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2509845
Vanavond m'n velgen opgehaald bij Marten. (BBB Wheels)

Morgen even passen dan zal ik ook wat foto's uploaden. Bandjes komen er over een tijdje pas op, moet binnenkort geopereerd worden, dus de velgen komen er voorlopig toch nog niet onder.

Nu snel slapen, de wekker gaat op tijd.
#2512434
Hierbij m'n beloofde foto's. Ben bezig met 2 verhuizingen dus ben enorm druk in de avonduren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De voorkant is 8j, dit past net niet met m'n remklauwen, hier komt dus een spacertje tussen van 5/8mm. De adapters zijn 20mm rondom. Achter is 8,5j geworden, had 9j gekunt, maar wil eerst eens kijken hoe me dit gaat bevallen. Heb geen zin in aanlopende wielen, het moet gewoon netjes staan.

De harten zijn antractiet gepoedercoat, er zitten nieuwe RVS boutjes in, en ik heb nieuwe chrome logo's via eBay gescoord.

De bandenmaat wordt rondom 195/40/17 van Falken Ziex 912. Voor zal niet mega getrokken staan, maar dat wil ik liever ook niet vanwege het vermogen.

Zodra ze eronder zitten zal ik even een mooi plekje opzoeken voor een paar goeie foto's.

De komende tijd zal het wat rustiger zijn. Wordt 11 April geopereerd aan m'n boven / onderkaak dus moet de komende weken herstellen daarvan.
#2513838
Banden zijn besteld, morgen of woensdag komen ze binnen. Dan wil ik even de achtervelgen om te passen. Daarna gaan ze weer lekker onder een warme deken. Zodra ik hersteld ben van m'n operatie komen ze er onder.
#2513855
Bar18turbo schreef:Mooie ibiza, zeker in deze toch wel opvallende kleur.
Ben benieuwd hoe de velgen straks in het totaal plaatje staan :tu:
Dank je wel! Ben zelf ook enorm benieuwd. Zodra de velgen eronder zitten maak ik even goeie foto's.
#2515224
Donderdag tijd gehad om de velgen + banden weer op te halen. Kon het niet laten om het nogmaals te passen. Vind het zelf echt perfect zo, achter had het 9j gekund, maar goed dat kan altijd nog. Eerst maar eens zien hoe netjes het blijft, want ben helemaal wild van radinox randen.

11 april krijg ik een dubbele kaak-operatie, als ik daarvan hersteld ben komen ze er definitief onder.

Slechte telefoon foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voordat ze eronder gaan wil ik m'n Brembo klauwen nog even netjes maken, en de achterkant mag nog heel wat centimeters naar beneden.
#2552322
Tijdje niets gepost, maar ondertussen wel lekker bezig geweest. Heb m'n ramen laten tinten en heb een setje motorkap lifters gemonteerd.

Afgelopen zaterdag de RH velgen gemonteerd, voor moet nog iets zakken, dat ga ik aankomende zaterdag doen. Daarna even een laagje Collinte 845 aanbrengen en dan pinkstermaandag richting DAF.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben benieuwd naar jullie reacties.
#2566388
Powerflex draagarm rubbers zitten erin, wat een wereld van verschil! M'n draagarmrubbers moesten vervangen worden dus heb meteen de powerflex versie gepakt. Had niet gedacht dat ik het zo zou merken. Heb thuis 1 kant vervangen, maar omdat het zo tegen zat, (alles zat moer en moer vast(!) ) heb ik de andere kant bij de garage laten doen. Die belde me een uurtje later ook al op, Harjan het zit enorm tegen, dus schrik er niet van als we er langer mee bezig zijn dan afgesproken. Geen punt natuurlijk, want het moet toch voor elkaar.

Heb ook meteen beide fusee-kogels vervangen. Ze waren nog goed, maar als het spulletje los ligt, dan meteen maar goed aanpakken!

APK, was verder een eitje!

Afgelopen zaterdag de Cuup lekker gewassen en weer op de goeie hoogte gezet. Had de auto hoger gezet voor de APK. Nog even uitlijnen dan is het allemaal weer voor elkaar.

De auto staat momenteel op de OZ velgen. Wil eerst goeie bouten hebben voor de adapters, voordat de RH velgen er weer onder komen. Dus als iemand tips heeft voor adapterbouten, let me know! (M12x1,5 en dan 30mm lang) Ze zijn lastig te vinden, omdat de kop van de bout niet te groot mag zijn.

Tevens ga ik morgenavond even terug met m'n ramen. De folie laat op een klein hoekje los, uiteraard wil ik dit gewoon netjes hebben dus wordt de hele folie verwijderd en vervangen voor een nieuw stuk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Goedemorgen allen, sinds een maand werkt de temper[…]

De auto's uit 1999 hebben helaas nog niet een erg […]

Vreemd geluid bij wegrijden

Alleen als de auto koud is, en het koud is buiten?[…]

Golf 2 1.8 8v caberateur gezocht!

Wie o wie heeft er nog een werkende caberateur voo[…]

Deksel voor opbergvak

Dank je wel voor de moeite!!

Et20 is de juiste waarde van de polo. Dat zou bet[…]

Welke android radio?

Hoi iedereen, ik ben nieuw op VWForum. Ik heb een […]

P068400 slechte 1e start

Beste allemaal, Bij de eerste start duurt het 4/5[…]