VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2566393
mvbeekveld schreef:zeer nette ibiza man! :tu:

hoe hoog mogen de koppen van de Bouten zijn?
ik heb nog wel het eea liggen misschien kan ik je uit de brand helpen!
Het is heel moeilijk omdat op te meten. Heb een tijdje met bouten gereden waarvan de kop afgeslepen was. Maar dit wil ik niet meer. Je krijgt ze bijna onmogelijk op moment vast, en losdraaien is ook drama. Dus wil eerst goeie bouten hebben, voordat ik de velgen er weer onder zet.
#2589938
Zondag nog een meeting pakken in Oss (mits het mooi weer is) daarna gaan de RH velgen weer lekker onder bed. De OZ velgen komen er dan weer onder voor de winter, verder wil ik m'n hemel graag in het zwart laten bekleden met alcantara. Iemand tips hiervoor?

In Leeuwarden hebben ze nog een dikke foto geschoten, deze wil ik graag op canvas laten maken.

Afbeelding

Kwam in Leeuwarden tegelijk aan samen met een andere gele Ibiza, dit leverde een aantal mooie plaatjes op.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2598775
Bedankt voor de positieve reacties :tu:

Vandaag de auto even laten uitlijnen omdat de oz wielen er weer onder zitten. Iemand ervaring met dit rapport?

Afbeelding

Tevens ook de 170xxx erop gefietst.

Afbeelding

Distributieriem is bij 126xxx vervangen (2010) wanneer is deze weer aan de beurt? Heeft nu 44.000 ervaring.
#2602987
Vandaag perfect weer om de Cupra eens goed te verwennen voor de winter. Gelukkig heb ik hem niet dagelijks nodig, dus pekel zal hij niet te zien krijgen. Toch de moeite genomen om alles goed te beschermen, de Dapp 900 erbij gepakt en begonnen met een laagje White Diamond van Poorboys, vervolgens een wax erover van Collinite 845. De OZ velgen voorzien van een laagje Wheel Sealant van Poorboys zodat deze toch wat bescherming hebben deze winter, bandjes vervolgens netjes gemaakt met Megiuars Endurance High Gloss Tyre Protection Gel, zodra deze op is wil ik eens wat anders proberen. De gel blijft te nat waardoor ik de hele zijkant onder de zwarte spetters heb na het aanbrengen. Vind de glans ook een beetje "te". Uiteraard het interieur even gezogen en vervolgens netjes gemaakt met Poorboys natural look.

Was even een dagje werk, maar hij staat er weer super strak bij! Wou nog wat foto's gaan schieten, maar vond het zonde om te gaan rijden :E
#2608822
Afgelopen zaterdag een setje powerflex rubbers op m'n achterdempers gezet. De volgende update komt er ook alweer aan, namelijk een originele cruise control hendel. Daarna wil ik de rubbers van m'n stabilisatie-stang voor vervangen voor een setje powerflex.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heb er nog niet mee gereden dus ben benieuwd hoe het rijd.
#2670928
Hele tijd geen update geplaatst, maar toch heel wat dingen die het vermelden waard zijn.

Ik heb m'n RH ZW1 wielen bij Marnix van Custom Car Alloy liggen. Komen radinox randen op, welke sterker zijn maar belangrijker, makkelijker te onderhouden zijn. Ook ga ik achter naar 9j (was 8,5j) Met een beetje geluk kan ik ze zaterdag ophalen.

Omdat m'n voorbumper nodig toe is aan een verse laklaag afgelopen week een offerte laten maken. Samen met wat andere dingen viel me de prijs enorm mee! Twijfel nu alleen nog om de voorbumper strak te laten maken. (kenteken uitsparing eruit) Maar dan zal de achterbumper ook opnieuw gespoten moeten worden, aangezien de kunstof lip daar dan ook in kleur zal moeten. Dit alles zal sowieso na de zomer gebeuren.

Tevens zit er vanaf januari Cruise Control op, welke we met een inbouw meeting bij Terence hebben geplaatst. Enorm blij mee, nog bedankt voor jullie hulp!

In April de auto voor de APK gehad, en uiteraard zonder advies punten weer een geldig papiertje gekregen voor een jaar. Moest pas in juli keuren, maar dan blijf ik met wielen wisselen en de auto omlaag en omhoog draaien. Nu dus elk jaar mooi voor het zomer seizoen een APK'tje erop.

Zodra ik m'n wielen terug hebt komen er nieuwe foto's :D

Denk dat het linkje net wat anders beschrijft. Bij[…]

Nieuwe firmware 1969 Golf 8

Deze kan geupdate worden naar 1969 geen enkel pr[…]

Had jij een oplossing? Ik heb een soortgelijk prob[…]

... dat gaat de dealer alleen oplossen door je led[…]

Relais voor groot-licht ?

Ben ook wel benieuwd hoe het er nu voorstaat. Kun […]

waarde bepaling

Beetje rondkijken op de websites waar ze auto's te[…]

Heb het op de + en - polen gezet.

Lane assist pas bij 80km/h?

dat gaat zeker niet veranderend :-) de auto produc[…]