VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2688305
Tijd om stof af te blazen. Afgelopen tijd is er veel gebeurd. Omdat m'n voorbumper redelijk slecht was qua lak heb ik er voor gekozen om het maar meteen goed aan te pakken. De volgende dingen zijn opnieuw gespoten, complete front, wielkast randjes (uit voorzorg), zijskirt + strak laten maken en de complete achterbumper staat nu in kleur. Heb er tegens voor gekozen om m'n voorbumper strak te laten maken. Zoals jullie al gelezen hebben zitten er nu radinox randen om de RH ZW1 wielen. Hopelijk blijven deze netter, ben er in ieder geval zeer tevreden mee. Ook ben ik achter van 8,5j naar 9j gegaan. Maakt het meteen een stuk dikker!

Foto's!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Misschien zou hij rondom nog wat lager kunnen, maar wil het eerst even zo proberen de komende tijd.

Betere en meerdere foto's komen zeer binnenkort!
#2700278
Bedankt voor de leuke reacties!

VW Team Brabant wordt m'n laatste meeting voor dit seizoen. Daarna komen de OZ Ultra's er weer onder. Verder blijf ik hem natuurlijk met liefde onderhouden.

Plannen voor de winter:

*Remklauwen poedercoaten of laten spuiten
*Distributieriem + toebehoren
* Miss m'n Seat Sound System (SSS) laten ombouwen. Mis toch wel de vele functies van een gewone radio. En de muziek kwaliteit is gewoon ruk. Ook komt er een hoedenplankje in waarbij je de speakers niet meer zit zitten.

Over een korte antenne ben ik nog niet helemaal uit, staat absoluut beter, maar m'n ontvangst is nu al niet super eigenlijk.
#2707088
Afgelopen zaterdag de wielen weer gewisseld. Rijd dus nu gewoon weer op de OZ Ultraleggera's. Deze winter is m'n distributie-riem + toebehoren aan de beurt. Voordat de RH wielen er weer onder komen wil ik m'n remklauwen gaan doen met rode VHT lak. Was dit jaar een doorn in het oog, want de lak begint nu serieus af te bladeren. Verder blijf ik gewoon rustig genieten van de Cupra.

Hoi, Ik heb sinds een maand of 6 een Arteon TSI 2.[…]

Geen ervaren sleutelaar die een soortgelijk proble[…]

Nobby knobby gays boys in your town

Alluring gays in your town Pretty gays boys

Car play /android/radio /navi

Xtrons goede ervaring mee. Gebruik ook even de zoe[…]

Geprobeerd, maar nog geen reactie. Was benieuwd […]

zoals werd voorgedaan in het filmpje waar je zelf […]

Golf 5 aircoprobleem

Hallo iedereen, mijn zoon bezit een 2004 Golf 5 me[…]