VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door umutsk1
Beste leden,

Heb een jaar geleden een golf 6 gekocht en ben sindsdien eigenlijk bezig om steeds maar iets aan te passen. Na het plaatsen van de led koplampen, achterlichten en wat interieur aanpassingen wilde ik een gti spoiler erop hebben..dit natuurlijk zonder gewenste resultaat.

Enige probleem is eigenlijk dat de zijkanten niet goed aansluiten. Dubbelzijdig tape of kit lost dit helaas niet op. Na 1 dag schiet het door de spanning in de spoiler al los. Mss iemand hier met ervaring of een adres waar ik dit zou kunnen laten doen? Alles is welkom.

gr.
Bijlagen:
IMG_0073.JPG
IMG_0073.JPG (305.12 KiB) 3707 keer bekeken
IMG_0071.JPG
IMG_0071.JPG (209.64 KiB) 3707 keer bekeken
IMG_0084.jpeg
IMG_0084.jpeg (170.15 KiB) 3707 keer bekeken
IMG_0080.JPG
IMG_0080.JPG (160.67 KiB) 3707 keer bekeken
door mk1diesel
is dit wel een originele spoiler?
Normaal passen ze er zo op

Of is deze misschien krom getrokken tijdens het drogen na het spuiten?
Toen hij nog niet gespoten was, heb je hem toen gepast en was het toen wel goed?
door runnerted
Ik herken dit probleem enigszins..

aantal jaar terug reed ik in een bmw sedan, en wou toen een subtiel M spoilertje erop plakken echter was het een immitatie en ook het probleem dat de hoeken steeds los schoten..

mocht het in jouw geval nou ook een immitatie spoiler zijn, haal m er dan vanaf en koop een orginele....
zonde anders, je hebt een hele mooie auto namelijk :tu:
door umutsk1
Ik ben uiteindelijk bij een garage langs geweest en die hebben de zijkanten volgespoten met kit. De spoiler zit nu aan 1 kant goed maar aan de andere kant is deze een beetje verschoven. Fotos volgen. Ben niet echt tevreden met het resultaat maar goed.

Het is trouwens wel een originele spoiler..
door freakin77
wat kost het om zo'n hele klep te spuiten?
door Alex94
freakin77 schreef:wat kost het om zo'n hele klep te spuiten?
Tja, je kan hem natuurlijk in de juiste kleur vinden, maar ik heb voor de klep zelf 150 euro betaald en voor het spuiten 200.

350 totaal dus, maar dan heb je alles origineel. als je een originele spoiler wilt bestellen ben je al 400 euro kwijt zonder spuitwerk en montage...
door josdavids
Alex94 schreef: Tja, je kan hem natuurlijk in de juiste kleur vinden, maar ik heb voor de klep zelf 150 euro betaald en voor het spuiten 200.

350 totaal dus, maar dan heb je alles origineel. als je een originele spoiler wilt bestellen ben je al 400 euro kwijt zonder spuitwerk en montage...
En is het dan helemaal netjes gespoten? Ik heb ook wel eens skirts gezien die aan de auto zijn gespoten en dat zag er op den duur ook niet meer zo mooi uit, en dan vooral langs de randen. Heb me wel eens laten vertellen dat spoilers skirts etc het beste los gespoten kunnen worden en dan gemonteerd.

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Groene lijn door km teller

ik heb een vw tiguan van 2018 sinds kort staat er […]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]

de wielen zijn verkocht