VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Problemen met Golf IV, V, Bora/Jetta & Touran.
door LA
Mogguh,

advies gevraagd bij het volgende.
Mijn ruiten wisser achter doet sinds gister een beetje vreemd; het is nu een achterklep wisser geworden :D (letterlijk).

Nou heb ik met mijn 2 linker handen gekeken en kwam erachter dat het oogje van de wisser arm is gebroken. Nu wil ik weten als ik alleen het armpje vervang wordt het dan weer een ruiten wisser :? of heeft het motortje ook een optater gehad en moet die ook worden vervangen.
door JochemV
Als het goed is moet het vervangen van het armpje voldoende zijn. Zou dat in eerste instantie proberen, zit met een moertje vast (zou hem vooraf wel ff inspuiten anders breek je het asje misschien af) Daarna kan je de motor altijd nog vervangen indien nodig :tu:
Hoi bij zelfde verhaal, moertje los gehaald, en nieuwe achter arm gekocht, echter blijft nu op asje een rond aluminium wieltje zitten dat dus volgens mij in het plastic gegoten zat van de defecte arm ? hoe krijg ik deze eraf ? want in de nieuwe zit een koperkleurig nieuw wieltje ! Graag advies
door Mari
... inspuiten met beetje kruipolie/wd40... dan proberen er vanaf te krijgen met een kleine pulley-trekker. Door het oxideren van het aluminium kan de boel behoorlijk vast gaan zitten!

@Antera ehhhhhhh iemand jou bekend en iets dich[…]

Groene lijn door km teller

Ik gok op een breuk op printplaat van het displa[…]

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum[…]

Alarm

Mijn alarm is inderdaad ook al 2x eerder voor niks[…]

Het is in augustus nog 2x voorgevallen. Eind augus[…]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]