VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
Beste Golf liefhebbers,

Ik zou graag een GTD interieur willen inbouwen in mijn Golf 6. Nu zie ik regelmatig GTD interieurs te koop staan voor een Golf 6, maar dit zijn bijna altijd 5-drs interieurs.

Laat ik nou net een 3-drs versie hebben

Ik heb begrepen dat er 1 punt is waarop het problemen oplevert, namelijk de hendel voor het naar voren klappen van de voorstoelen. Is dit te verhelpen door achteraf die hendels bij een 5-drs interieur te monteren?

Zo ja, is dit veel werk of een fluitje van een cent (eventueel mensen dit al een keer gedaan).

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Patrick
ik denk dat je ook heel het systeem om de stoelen naar voren te klappen over zal moeten zetten.
dus dan kun je beter.....
jou stoelen helemaal uitkleden,schuim eraf.
GTD stoelen uitkelden schuim eraf en alles bij jou monteren.
maar dan blijf je toch zitten met de deur panelen die zullen ook niet gaan passen.
5 deurs interieur gaat zonder problemen in een 3 drs. andersom zit je met je hendel probleem.
hannuz schreef:5 deurs interieur gaat zonder problemen in een 3 drs. andersom zit je met je hendel probleem.
Que?
Andersom zou ik toch denken ..
MrJingles schreef:Beste Golf liefhebbers,

Ik zou graag een GTD interieur willen inbouwen in mijn Golf 6. Nu zie ik regelmatig GTD interieurs te koop staan voor een Golf 6, maar dit zijn bijna altijd 5-drs interieurs.

Laat ik nou net een 3-drs versie hebben

Ik heb begrepen dat er 1 punt is waarop het problemen oplevert, namelijk de hendel voor het naar voren klappen van de voorstoelen. Is dit te verhelpen door achteraf die hendels bij een 5-drs interieur te monteren?

Zo ja, is dit veel werk of een fluitje van een cent (eventueel mensen dit al een keer gedaan).

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,

Patrick

in deze post staat "Laat ik nou net een 3-drs versie hebben "..dan ga ik er van uit dat je een golf 6 3Drs hebt
Radiator slaat niet aan

Even een serieuze toer gemaakt, auto heeft het laa[…]

Hoi allen :), Ik hoor sinds kort een gekraak/ clu[…]

@Mari Een laatste update..... De software van […]

Handleiding VW Tiguan

Beste, ikzelf heb ook een tiguan van 2020 uit dui[…]

Foto’s:

Je moet idd gaan nadenken waar kvs en olie bij el[…]

Allereerst welkom op dit forum... Website van Ger[…]

Turbo 1.4TSI Stuk

Hoi Iedereen, Ik heb een Golf V uit 2008 echt met[…]