VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
door JeffV8
myfiero schreef:Hoi Jeff,

Ben zondag ff langs de dealer geweest (niet binnen), dat is geen kleintje :E

Nee klopt volgens mij is het een van de grootste dealer van Nederland , heb trouwens nog niks gehoord , maar als ik vrijfdag nog niks gehoord heb dan ga ik wel ff bellen hoe het zit, zodat wij ook weer verder kunnen
door TouaregR5
Ik zou lekker bij PON beginnen :mrgreen: daar komt mijn auto ook vandaan...! Goed geholpen tijdens service afhandelingen en nog steeds altijd kaartjes en uitnodigingen.... Je moet het wellicht zoeken bij de bron!
door JeffV8
TouaregR5 schreef:Ik zou lekker bij PON beginnen :mrgreen: daar komt mijn auto ook vandaan...! Goed geholpen tijdens service afhandelingen en nog steeds altijd kaartjes en uitnodigingen.... Je moet het wellicht zoeken bij de bron!

Hoi Dimitry

Zou je mee willen helpen met het organiseren van deze meeting? Je hebt nl erg veel goed reacties en oplossingen als ik je berichtjes zo lees.
door TouaregR5
Wat is het idee voor een Touareg en wellicht Tiguan meeting bij de dealer wat jullie voor ogen hebben? ... als er eerst een plan de campagne wordt gemaakt kunnen wij/ik/jij naar de importeur/dealer en dan worden ze mss wel warm ;) Koffie staat bij VW altijd klaar... maar wij moeten een goed verhaal/plan hebben waarom wij met onze T & T speciaal zijn en dat hun daar ruimte, tijd, en koffie vrij voor willen maken. Ik denk dat PON of een andere willekeurige dealer niet op zit te wachten dat er straks MAAR 3 a 5 Touaregs voor de deur staan ;)
door JeffV8
TouaregR5 schreef:Wat is het idee voor een Touareg en wellicht Tiguan meeting bij de dealer wat jullie voor ogen hebben? ... als er eerst een plan de campagne wordt gemaakt kunnen wij/ik/jij naar de importeur/dealer en dan worden ze mss wel warm ;) Koffie staat bij VW altijd klaar... maar wij moeten een goed verhaal/plan hebben waarom wij met onze T & T speciaal zijn en dat hun daar ruimte, tijd, en koffie vrij voor willen maken. Ik denk dat PON of een andere willekeurige dealer niet op zit te wachten dat er straks MAAR 3 a 5 Touaregs voor de deur staan ;)

Dimitry,

kijk even op www.w126meeting.nl . dit is een meeting die ik 5 jaar geleden begonnen ben en die nu ruim 130 autos oplevert en ruim 230 mensen.

De dealer die ik benaderd heb is positief en heb er begin febr een afspraak om het een en ander uit te werken samen met Stan.

Blijft mijn vraag van 3 of 4 topics geleden staan heb daar nog steeds geen antwoord van je op gekregen. Naast een programma bij de dealer zou het leuk zijn om een stuk te gaan greenlanen als de deelnemers dat leuk vinden om te doen.

Dus nog even geduld , we zijn er druk mee bezig, en alle goede suggesties en alle HULP is welkom.
door JeffV8
As woensdag 12 februari afspraak bij de dealer samen met Myfiero (Stan ) om:

ons ontvangst te regelen
Datum vast te leggen
Gadgets te regelen'
en om te kijken welke mogelijkheden er nog meer zijn

Als dat gedaan is zullen Stan en ik ons buigen over een greenlane route

Poster is bijna af op de bijzonderheden na, ook die zullen we hier posten

Woensdag meer!!
door JeffV8
Stan en ik zijn vandaag bij de Valleiautogroep geweest in Veenendaal.

We zijn daar zeer hartelijk en enthousiast ontvangen en zijn het volgende in principe overeengekomen waaraan de valleigroep en Stan en ik aan gaan werken.

Het programma zal de komende weken meer vorm krijgen waarna wij het programma bekent maken.

De datum van deze meeting wordt zo spoedig mogelijk bekent gemaakt maar zal naar alle waarschijnlijkheid op een zaterdag in mei zijn.

De VW dealer van de Valleigroep heeft ons zeer positief ontvangen en heeft naast onze eigen ideeën heel veel leuke dingen aangedragen.
Als deze zaken doorgang vinden dan wordt dit een buitengewone interessante meeting waarbij naar verwachting de dag er als volgt globaal ( onder voorbehoud uiteraard) uit zal zien.

. Een warm ontvangst bij de dealer
. Tips en trucs voor de auto
. Lunch
. Mooie puzzelrit met een leuke prijs( gedeeltelijk onverhard, met tussenstop voor een drankje,
Greenlaning)
. Afsluiting weer bij de dealer

Ook zijn we bezig om onderdelen te kunnen aanschaffen tegen een gereduceerde prijs ( denk daarbij in eerste instantie aan de lichte slijtage onderdelen zoals bv. ruitenwissers, remblokken, filters, en als je zelf erg handig bent natuurlijk alle verre onderdelen die te koop zijn.)
Zomercheck
APK
Oliewissel
Storingen uitdraai

Kortom dit wordt een gezellige dag voor het hele gezin, voor ieder wat wils

Deelname aan de meeting is kosteloos met uitzondering van eventuele extra versnaperingen die u onderweg gebruikt.
door Burp
Jeff,

Jullie zijn goed bezig :tu:

Ik kan mijn laptop en originele Ross-Tech kabel meenemen en elke Touareg een scan geven en de uitdraai toesturen (of meteen op een usb stck zetten). Aanwezige codes kan ik resetten en storingscodes kun je in de uitdraai terug vinden.

Geheel gratis natuurlijk. Als de dealer dit voor niks doet is het ook goed natuurlijk :)
door JeffV8
Burp schreef:Jeff,

Jullie zijn goed bezig :tu:

Ik kan mijn laptop en originele Ross-Tech kabel meenemen en elke Touareg een scan geven en de uitdraai toesturen (of meteen op een usb stck zetten). Aanwezige codes kan ik resetten en storingscodes kun je in de uitdraai terug vinden.

Geheel gratis natuurlijk. Als de dealer dit voor niks doet is het ook goed natuurlijk :)
Hoi Martin

Dit hebben wij ook in onze gedachten zitten , maar we willen de dealer even niet in het vaarwater zitten maar ook hier stond de dealer niet negatief tegen over als jij dit zou gaan doen. We moeten alleen even wachten met het feit of de dealer dit zelf zou willen doen.
Maar alvast heel erg bedankt voor het aanbod en hou er maar vast rekening mee dat het kan.

Groeten Jeff
door Burp
Ik zou bv bij de dealer wel de metalen voetsteun en pedalen willen bestellen. Tevens mooie uitlaat eindstukken als deze origineel leverbaar zijn. Blijft het voor hem ook leuk :)
door myfiero
Hier alvast een voor proefje van de meeting :)
Deze zijn van vandaag toen we naar de VW dealer gingen :tu:

Afbeelding

Afbeelding
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
Deurgreep buitenkant

Beste allemaal Kan iemand ons helpen Hoe demontee[…]