VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Algemeen Taigo, T-Cross, T-Roc, Tiguan & Touareg
door Burp
Nu je het zegt, moet ik ook weer gaan doen. Is een beetje vies zag ik gisteren.
door jeffkok
Hoe zit het met oprichten van de VW Touarag Club NL?
Ben ook wel geïnteresseerd. Heb sinds kort ook een mooie V10 TDI en lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen ;)
gr.
Jeff.
door Burp
Welkom Jeff. Post eens wat foto's van je auto in een Eigen topic. Plaatjes houden we van :)
door myfiero
Ik denk dat dit in de ijskast staat.
JeffV8 heeft zijn VW niet meer en ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord.
Ook de dealer heeft niets meer laten horen. En een beetje op de langebaan geschoven heb ik het idee.
Ikzelf steek op dit moment al mijn energie in de pontiac en ga over 4 weken ermee naar oostenrijk ff een meeting bijwonen :tu:

Ook hier op het forum is het erg ingezakt :roll:
door TouaregR5
Dat het inzakt hier op het SUV-forum is normaal ;) In al die tijd heb ik geen meeting kunnen regelen helaas! Had een programma destijds om met Tiguans en Touaregs naar DL te gaan/offroad training, maar geen animo! (op een enkeling na)

Nu kan ik wel zoiets weer regelen... de Touareg is verkocht maar ik heb binnenkort weer een SUV maar dan een AMG.. mis zo'n grote wagen toch wel (tja ik weet het, het is geen VW :LOL: )
door Burp
Jammer maar helaas. Ik heb die van mij nog wel hoor. Ook erg tevreden mee. Op vakantie met de caravan was een genot om te rijden. Je merkt niet eens dat hij er achter hangt :)
door TouaregR5
:tu: Dat is ook de reden dat ik destijds de T gekocht hebt... je merkt niets van de last erachter! Kogeldruk tot 125kg :LOL:
door Burp
Kogeldruk tot 140 bij mij. Maar caravan is 80. Echt super om mee te rijden met de caravan.
door myfiero
Dat was ook een van de redenen voor mijn lekker 3500kg erachter mag hangen :LOL:
de caravan weegt dat wel niet, maar ik kan nu gerust een extra zak aardapelen mee nemen :mrgreen:
door TouaregR5
Ik was bezig en aan het kijken naar een mooie en goede ML AMG maar is niet te vinden... maar ben bijna rond met een vierkante bak :LOL: G55 amg en die kan alles meetrekken :) en dat ding is nog eens goed voor de bijtelling want hij gaat op de zaak, dus geen enkele kraan op de aanhanger is te stout :lol: .. dus straatmakert is bijna blij :LOL:

Dus als er animo is voor een uitje/weekend in DL offroad park :LOL:
door Burp
Haha, bijna feli dan. Ik was ook op zoek naar een GL350 of de Touareg. De G55 is nog een stukje bruter :mrgreen: :mrgreen: :E
door TouaregW12Bestuurder
Nou gezien de datum.... geheel uitgestorven....
door dennismk2
Me pa' rijd een touareg V10 tdi erg over tespreken :tu:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Coderen Golf 8 MQB-evo