VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Tuning en Styling van Golf & Jetta VI, VII
door bjkli
hallo,

ik zou graag mijn golf 6 tdi comfortline bwj 2011 een beetje willen verlagen,

als ik andere golf 6 bleumotion bekijk deze staan goed laag tegenover de mijne

ik denk omdat het comfortline is , is deze veel hoger.

ik weet dat er shroefsets bestaan enz. . . .

maar ik zou graag met eibach veren een beetje willen verlagen 4 a 5 cm

zou de golf wel zakken want deze staat wel echt hoog tegenover andere golf 6

heb er orgineel 16 inch velgen op staan.

alle tips zijn welkom , alvast bedankt.
door bjkli
ik heb al veel golf 6 gezien en die van mij is echt veel te hoog tegnover de andere omdat het een comfortline is .

ik hou het liever bij eibach ik lees er goede dingen over en eibach is zwart , mij stoort da rood geel paarse veren .ik probeer het zo orgineel mogelijk te houden .
door bjkli
h & r zal ik ook eens kijken dan als het zwart is :)

in belgie is het een probleem met de keuring als ze rood of ander kleur zien.

ofwel een ander optie is de veren van een bleumotion nemen , want ik zou al blij zijn als die als een standaard bleumotion zou staan. ik wil namelijk niet zo laag gaan en zeker geen 17 ,18 ,19 of 22 velgen
ik hou van comfort :lol:
door bjkli
rubn : thx intressant link.

maar ik heb geen bleumotion heb een comfortline tdi.

ik denk ik ga voor de 3cm verlaging van eibach en proberen zo door de keuring te gaan de veren zijn toch zwart . stomme wet in belgie je koopt iets met tuf norm en nog is het niet goed in belgie .
geldkloperij noem ik dat .
door rubn843
bjkli schreef:rubn : thx intressant link.

maar ik heb geen bleumotion heb een comfortline tdi.

ik denk ik ga voor de 3cm verlaging van eibach en proberen zo door de keuring te gaan de veren zijn toch zwart . stomme wet in belgie je koopt iets met tuf norm en nog is het niet goed in belgie .
geldkloperij noem ik dat .

I know, maar er stond dat de blue motion blijkbaar fabriek af al lager staat en dat je eventueel een keuring zou moeten ondergaan met de nieuwe vering. Maar als ze niet naar het merk/serienummers kijken en alleen alleen op kleur indicatie afgaan, dan moet de prokit zeker wel wel lukken.

In ieder geval, heel veel succes :D
door bjkli
rubn : dat is ook mijn bedoeling , de meeste bleu motions zijn al wat lager dus als ik 3 cm zou verlagen met eibach , denk ik dat er zo door de keuring zou geraken want in belgie heb ik er nog geen comfortline gezien , in de tijd dat je een bleu motion kocht kreeg je van de belgische staat een flinke korting van paar duizend euro correct me if i am wrong( alleen bij nieuwe aankoop)
ik heb xenon , zetelverwarming, en 16 inch standaard deze valt niet onder de bleu motion categorie .
bleu motion mag je geen xenon geen zetelverwarming , geen trekhaak, alleen orginele velgen .
maar buiten uit de gtd en gti bij de golf 6 zie je in belgie geen 1 met xenon anders kon je van die
korting niet genieten zo iedereen kocht een bleu motion .
ik ben de mijne in duitsland gaan halen.
door Antera
Voor in belgie doen we niet moeilijk.Bestellen eibach veren en poetsen de tekst eraf. er is dan bij de keuring niet te zien dat het geen originele veren zijn en je bent klaar.

Ik kan je die zonder problemen leveren en monteren indien gewenst.

Mail me anders even op info @ lowering.nl
Groene lijn door km teller

Ik gok op een breuk op printplaat van het display […]

Je stelt de vraag in het VCDS/VCP/OBD11 subforum..[…]

Hey Kan je me meer vertellen over deze garagist? […]

Touran teller inleren

waar woon je ?

Golf 7 1.4 tsi storing P226300

en heeft u het inmiddels kunnen oplossen, ik ben z[…]

Beste forumleden. De Up van mijn vrouw heeft een s[…]

Alarm

De auto is uitgelezen. Volgens de garage is het po[…]