VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Audi aan andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jessy
#2469692
Even voorstellen mijn 2e auto :D


Nu heb ik sinds kort eindelijk mijn droom auto gevonden namelijk de Audi-Porsche RS2 Avant uit 31-03-1995 Paars van kleur en 1 van de laatsten (Juli zijn de laatsten gemaakt). Auto had bij aankoop 187dkm gelopen en verkeerd in bijna nieuwstaat en is op een paar kleine dingetjes na compleet fabrieks origineel. Ben van plan de auto weer helemaal origineel te maken zoals het hoort bij zon auto. Enigste plannen zijn eventueel een chip op maat en andere RVS uitlaat systeem. De auto is natuurlijk niet voor dagelijks daar heb ik de Golf voor puur voor vrijetijd en meetings enz. Begin volgend jaar gaan we de auto helemaal grondig na kijken op alles en gaan we lijstje maken wat er aan moet gebeuren. Dan komt de volgende uitdaging onderdelen zoeken wat niet echt bepaald makkelijk is bij deze. Dat maakt het ook wel leuk naar mijn mening. Als ik vrij heb en er is een meeting wou ik wel x op bezoek komen. Met de Golf of de Audi hangt er vanaf.

Hier wat plaatjes

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wel een leuk detail.... alle boekjes zijn aanwezig en in nieuwstaat ook volledig dealer ingevuld inc pech bij hulp kaartje uit 1994 en originele lederen Audi-Porsche hoesje

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Auto is niet helemaal schoon op de foto's aangezien het niet super mooi weer geweest is. Rij er nu ook gewoon mee maar zodra ze beginnen met zout strooien enz gaat hij direct naar binnen.


Groetjes Jessy
Gebruikersavatar
door Hofman
#2469697
Dear Santa..

Haha, wat een verdomt mooi wagen! Als ik het geld ooit heb, twijfel ik niet en ga gelijk voor een RS2 Avant kijken. Veel plezier met de wagen :tu:
Gebruikersavatar
door JeffreyMKV
#2469700
Hele mooie auto :tu: Zelfs het interieur is nog netjes.
Gebruikersavatar
door evilenijntje
#2469789
Zo mag ik ze graag zien, in een niet verkrachte staat.

Super mooie RS2
Gebruikersavatar
door jessy
#2469894
Bedankt voor de complimenten. Probeer in januari op de brug te gaan en alles na te lopen van de ophanging en motorisch ook en even uitlezen enz. Daarna lijstje maken wat er eventueel vervangen moet worden enz dan onderdelen bij elkaar zoeken en later het jaar alles vervangen.
Gebruikersavatar
door Antera
#2470006
Hele mooi auto. Het is en blijft geweldig om daarmee te mogen en kunnen rijden :tu:

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Golf2R32
#2471052
Voor zulke autos (R)S2 etc. even goed lezen op

s2forum.com
s2power.com

Heb er ook 3 gehad Weliswaar geen RS maar wel S 2 ,
Dus bij vragen kan je altijd pb sturen.

Sterke motoren ! Maar sensoren en dat soort dingen toch vaak kleine dingen.
Zijn dan ook 20 jaar oud :P

Verder dikke nette wagen zo te zien, al zou ik liever carbon interieur delen zien dan hout.
Maar dat is kwestie van smaak..

:tu:
2.0 tdi loopt slecht

Beste mensen, Ik zit met het volgende probleem met[…]

Je weet dat je de hoofdsteun ook naar achteren kan[…]

P0251 code Seat sdi uit 2007-2008

Kan iemand me misschien helpen met het aansluitsch[…]

Jah dat had ik al geprobeerd om te wissen maar zon[…]

Golf 6 1.2 TSI Stotteren

Wastegate zou kunnen. Turbo was vervangen want tur[…]

Elevate your dating game with the top site for has[…]

Displays zwart

Dank, maar dat is al geprobeerd.

Waarmee uitgelezen? Veel universele tools geven ni[…]