VWForum.nl

The #1 Online Volkswagen Community

Stel hier jezelf en je Seat aan de andere leden voor
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#2787741
Jep zo nu en dan post ik wat op Instagram haha. Verhuizing achter de rug, spontaan bezoekje aan de Wörthersee gedaan, tuin beetje op orde ...

Afbeelding

En afgelopen zaterdag begonnen met het aansluiten van de Haldex controller. Is nog een best kabelboompje wat erin komt daarvoor. Maar dan is hij wel te regelen via Bluetooth

Op instagram staat ook nog wel een extra filmpje van de auto.


En nog wat foto's van de Wörthersee

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
#2787994
Leuke foto's. Zeker van die 2 gele grasmaaiers, vooral die grote.. :mrgreen:
Ik ben benieuwd naar de vorderingen van de Cupra.
#2788164
Haha, nou we gaan de auto dus ombouwen naar een andere ECU, en vervolgens opnieuw afstellen.
Dit staat allemaal gepland tussen nu en eind september gok ik zo, eerst wachten tot de nieuwe ECU binnen is.

Nu is natuurlijk de vraag waarom? Eigenlijk heel simpel. We hadden wat dingen bedacht, waardoor ik lager in de toeren meer vermogen zou hebben. Dit werd teniet gedaan, door een gebrek in de KMS MD35. Een oplossing zou zijn 2 andere losse ECU's erbij te plaatsen. Maar een goede oplossing vind ik dat persoonlijk niet. Dus heb ik ervoor gekozen voor de auto dus echt af was, alweer de ECU te vervangen voor een andere.

Hoeveel vermogen het gaat schelen? Tijdens een simpele test was het 375NM verschil bij 3000RPM...
#2804889
Even stil vanaf mijn kant ... maar de Cupra staat te koop in onderdelen (RS3 is ook verkocht). Besloten het niet af te bouwen, heb er gewoon niet de tijd nog voor en als ik dan vrije tijd heb ga ik liever een stukje rijden met iets dat klaar is dan verder sleutelen. Inmiddels al aardig wat verkocht, maar mocht iemand nog wat zoeken, motor en bak e.d. zijn nog allemaal te koop!
  • 1
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38

En toch werkte het prima (ja, getest :P)

@vwbasm Er zijn wel aardig wat foutcodes tevoors[…]

Stuur en stoelverwarming

... denk dat het slim is de auto eens uit te laten[…]

Welke I.C.E. heb ik?

Onderdeelnummer apparaat... ;-)

navigatie MIB2

Dat er een kaartje in zit waarop V18 staat zegt na[…]

Probleem opgelost, bleek inderdaad de module on de[…]

Echt alle kabels? Dat word een flink klusje zijn[…]

Vreemd geluid bij wegrijden

Dealer net gebeld……ik had gewoon 2 jaar fabrieks[…]